Συνάντηση ΚΕΔΕ – ΕΦΚΑ: Στο επίκεντρο η επιτάχυνση των διαδικασιών έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας των δήμων

NEWSROOM
ΕΦΚΑ ταμπέλα κτίριο
Φωυογραφία από EUROKINISSI/ ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

H επιτάχυνση των διαδικασιών έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας των δήμων ήταν το αντικείμενο της συνάντησης που είχε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ, Δημήτρης Παπαστεργίου, με τον υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ, Ελευθέριο Κρητικό, παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων του οργανισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΚΕΔΕ, έχουν ήδη καταβληθεί συστηματικές προσπάθειες για να ξεπεραστεί το ζήτημα μέσα από την αυτοματοποίηση της διαδικασίας ελέγχου από τις αρμόδιες υπηρεσίες του (Γενική Δ/νση Εισφορών).

«Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ ενημερώθηκε από τον υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ ότι η συγκεκριμένη διαδικασία έχει μπει πλέον στο τελικό στάδιο εφαρμογής της. Η διαδικασία προβλέπει ότι τα αρχεία μισθοδοσίας των δήμων αποστέλλονται προς τελική καταχώρηση στο πληροφοριακό σύστημα του Οργανισμού κατόπιν αυτοματοποιημένου ελέγχου.

Η οριστική διεκπεραίωση με αυτήν τη μέθοδο οδηγεί στην ικανότητα λήψης ασφαλιστικής ενημερότητας από τους δήμους που δεν θα εμφανίσουν χρεωστικό υπόλοιπο αυτόματα από το Πληροφοριακό Σύστημα του Οργανισμού. Χαρακτηριστικά, ήδη από την Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου, που ξεκίνησε η νέα εφαρμογή, αρχεία 265 δήμων (επί συνόλου 332) έχουν αποσταλεί προς οριστική καταχώρηση, ενώ, εξ αυτών, 27 δήμοι έχουν ήδη ενταχθεί στη δυνατότητα αυτόματης λήψης ασφαλιστικής ενημερότητας (με τον αριθμό να αναμένεται να αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο)», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΚΕΔΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ