fbpxΤο myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας | Economistas.gr
Skip to main content

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας
ΕΦΚΑ/ Φωτογραφία Eurokinissi

Στη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ειδικότερα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους περιοχών που βρίσκονται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

  • Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και

  • Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:

  1. Επίδομα ασθενείας   

  2. Επίδομα μητρότητας

  3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

  4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

  5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

  6. Ασφαλιστική Ικανότητα

  7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

  8. Απογραφή Ασφαλισμένου

  9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

  10. Βεβαίωση Απογραφής

  11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

  12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

  13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

  14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

  15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

  16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Οι περιοχές στις οποίες είναι διαθέσιμη πλέον η υπηρεσία είναι οι εξής:

2021-11-25_12_22_21-window.jpg
2021-11-25_12_23_09-window.jpg

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χατζηδάκης: Ο ΕΦΚΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη πληγή του ελληνικού Δημοσίου
Χατζηδάκης: Ο ΕΦΚΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη πληγή του ελληνικού Δημοσίου
Ο Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες με τον ΕΦΚΑ, τονίζοντας πως αποτελεί τη μεγαλύτερη πληγή του ελληνικού Δημοσίου.
Χατζηδάκης: Ο ΕΦΚΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη πληγή του ελληνικού Δημοσίου
Διευκρινίσεις για την αναγνώριση πλασματικού χρόνου ασφάλισης
Διευκρινίσεις για την αναγνώριση πλασματικού χρόνου ασφάλισης
Διευκρινίσεις σχετικά με το χρόνο και τον τρόπο αναγνώρισης πλασματικών ετών ασφάλισης δίνονται με εγκύκλιο του Υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Πάνου Τσακλόγλου.
Διευκρινίσεις για την αναγνώριση πλασματικού χρόνου ασφάλισης
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555 για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Τo myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ηπείρου και της Στερεάς Ελλάδας
Τo myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ηπείρου και της Στερεάς Ελλάδας
Σε νέα γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα υπουργεία Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Τo myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ηπείρου και της Στερεάς Ελλάδας
Υπ. Εργασίας: Οι πρωτοβουλίες για την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των συνταξιούχων και τον εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ
Υπ. Εργασίας: Οι πρωτοβουλίες για την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των συνταξιούχων και τον εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ
«Τα τελευταία 2,5 χρόνια, με συγκεκριμένες παρεμβάσεις στο συνταξιοδοτικό σύστημα, μεγάλη μερίδα των συνταξιούχων είδαν αυξήσεις στο εισόδημά τους» επισημαίνει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ενημερωτικό του σημείωμα. Παράλληλα, όπως σημειώνει, «είναι σε εξέλιξη μια τεράστια προσπάθεια και αντιμετωπίζεται δραστικά το πρόβλημα εκκρεμών συντάξεων. Τέλος, έχει δρομολογηθεί μια συνολική αναμόρφωση του ΕΦΚΑ, με στόχο να γίνει πιο αποτελεσματικός και πιο φιλικός στους πολίτες».
Υπ. Εργασίας: Οι πρωτοβουλίες για την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των συνταξιούχων και τον εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης μετάπτωσης, από σήμερα Πέμπτη 19-5-2022 και ώρα 15:00 έως τη Δευτέρα 23-5-2022 και ώρα 07:00 θα παραμείνει εκτός λειτουργίας μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών από φορείς που αντλούν πληροφορίες από τα Πληροφοριακά Συστήματα του e-ΕΦΚΑ.
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών