fbpxΤο myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας | Economistas.gr
Skip to main content

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας
ΕΦΚΑ/ Φωτογραφία Eurokinissi

Στη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ειδικότερα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους περιοχών που βρίσκονται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

  • Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και

  • Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:

  1. Επίδομα ασθενείας   

  2. Επίδομα μητρότητας

  3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

  4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

  5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

  6. Ασφαλιστική Ικανότητα

  7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

  8. Απογραφή Ασφαλισμένου

  9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

  10. Βεβαίωση Απογραφής

  11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

  12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

  13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

  14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

  15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

  16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Οι περιοχές στις οποίες είναι διαθέσιμη πλέον η υπηρεσία είναι οι εξής:

2021-11-25_12_22_21-window.jpg
2021-11-25_12_23_09-window.jpg

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

e-ΕΦΚΑ: Απλούστευση των διαδικασιών σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
e-ΕΦΚΑ: Απλούστευση των διαδικασιών σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Καταργούνται από τα συστήματα των ΚΕΠ 68 διαδικασίες του e-ΕΦΚΑ που κρίθηκαν παρωχημένες ή παρέχονται μόνο ηλεκτρονικά.
e-ΕΦΚΑ: Απλούστευση των διαδικασιών σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Οργή Χατζηδάκη «με την αναλγησία ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ εις βάρος των πολιτών»
Οργή Χατζηδάκη «με την αναλγησία ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ εις βάρος των πολιτών»
Την οργή του «σχετικά με την αναλγησία ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ εις βάρος των πολιτών» εξέφρασε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Οργή Χατζηδάκη «με την αναλγησία ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ εις βάρος των πολιτών»
MyEFKAlive: Τις 16 έφτασαν οι ψηφιακές υπηρεσίες
MyEFKAlive: Τις 16 έφτασαν οι ψηφιακές υπηρεσίες
Στην αύξηση των διαδικασιών και τη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
MyEFKAlive: Τις 16 έφτασαν οι ψηφιακές υπηρεσίες
Τσακλόγλου: Για πρώτη φορά δημοσιεύεται Κανονισμός Λειτουργίας των ΚΕΠΑ του e-ΕΦΚΑ
Τσακλόγλου: Για πρώτη φορά δημοσιεύεται Κανονισμός Λειτουργίας των ΚΕΠΑ του e-ΕΦΚΑ
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 5074/Β/2-11-2021 η υπ’ αριθμ. 84045 απόφαση του Υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνου Τσακλόγλου, που αφορά στον Κανονισμό Λειτουργίας των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) του e-ΕΦΚΑ. 
Τσακλόγλου: Για πρώτη φορά δημοσιεύεται Κανονισμός Λειτουργίας των ΚΕΠΑ του e-ΕΦΚΑ