fbpxΒlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα | Economistas.gr
Skip to main content

Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα

Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Καταφθάνει η Black Friday / Φωτογραφία: SOOC

Mε αυξητικές πωλήσεις online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους, καθώς και σε τζίρο. Ειδικότερα, δε, για το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με το μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.

Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν των αθλητικών ειδών με αύξηση 100%, ο κλάδος των online φαρμακείων με 60% κλπ.

Επιπλέον, η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) κατά τη διάρκεια του εφετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.

Σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις, η τάση για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, που ενισχύθηκε περαιτέρω στη διάρκεια της πανδημίας, ήρθε για να μείνει κάνοντας αναγκαία περισσότερο από ποτέ την πραγματοποίηση επενδύσεων σε ψηφιακό μετασχηματισμό για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ακόμη και για τις μικρές. Τα εναλλακτικά κανάλια αγορών που επιτρέπουν πρόσβαση σε αγορές από απόσταση, όπως από ηλεκτρονικό υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο σε συνδυασμό με τις προηγμένες μηχανές αναζήτησης που επιτρέπουν εξατομικευμένες προτάσεις, αναδεικνύονται σε απαραίτητες επενδύσεις για την εποχή που ακολουθεί.

Η Generation Y - International eBusiness Hub είμαι μία αμιγώς πολυεθνική εταιρεία στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν, που παρέχει υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας γραφεία σε 10 χώρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κορωνοϊός: Παρατείνεται έως τις 27 Απριλίου το κλείσιμο επιχειρήσεων-καταστημάτων
Κορωνοϊός: Παρατείνεται έως τις 27 Απριλίου το κλείσιμο επιχειρήσεων-καταστημάτων
Κλειστές έως τις ‪27 Απριλίου‬ θα παραμείνουν όλες οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στους ΚΑΔ και έχουν κλείσει προσωρινά για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού.
Κορωνοϊός: Παρατείνεται έως τις 27 Απριλίου το κλείσιμο επιχειρήσεων-καταστημάτων
Γεωργιάδης: Παραμένουν «πληττόμενες» οι επιχειρήσεις που θα ανοίξουν από Δευτέρα
Γεωργιάδης: Παραμένουν «πληττόμενες» οι επιχειρήσεις που θα ανοίξουν από Δευτέρα
«Ανοίξαμε το λιανικό εμπόριο με τους κανόνες που είπαμε και θα αρχίσουμε να μετράμε. Αν τα μέτρα τηρηθούν χωρίς μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων, διότι κάποια μικρή αύξηση θα υπάρχει, είναι αναμενόμενο όταν ανοίγει η αγορά... αν το "τσίμπημα" είναι μικρό και αντέχεται, όλα καλά», ανέφερε ο Αδωνις Γεωργιάδης.
Γεωργιάδης: Παραμένουν «πληττόμενες» οι επιχειρήσεις που θα ανοίξουν από Δευτέρα
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Οι ερευνητές της Kaspersky ανέφεραν ότι ο αριθμός των επιθέσεων μέσω Banking Trojans που κλέβουν δεδομένα πληρωμών διπλασιάστηκε το 2022 σε σύγκριση με το 2021, αγγίζοντας τις σχεδόν 20 εκατομμύρια επιθέσεις
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Αύξηση 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου
Αύξηση 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου
Αύξηση 1,85 δισ. ευρώ ή 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου της χώρας το γ' τρίμηνο εφέτος και ανήλθε σε 16,73 δισ. ευρώ, έναντι 14,88 δισ. ευρώ το γ' τρίμηνο του 2021.
Αύξηση 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου