fbpx1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών | Economistas.gr
Skip to main content

1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών

1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών

Το ορόσημο των 3,5 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων έφτασε το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, λίγους μήνες μετά τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας. 

Η επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του και η εξυπηρέτησή τους συνεχίζει να αναβαθμίζεται. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειονότητα των θεμάτων στο 1555 έχουν διεκπεραιωθεί σε ελάχιστο χρόνο.  

Αναλυτικά, από τις 29 Ιουλίου 2021 ως και τις 31 Οκτωβρίου 2022, το 1555 έχει δεχθεί συνολικά 3.775.664 κλήσεις, από τις οποίες έχουν απαντηθεί 3.498.238.

Το 99,4% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών έχουν απαντηθεί είτε κατά τη διάρκεια της κλήσης είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικά ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων. 

  • Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα  έχουν εξυπηρετηθεί 2.506.890 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του, με το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων να ανέρχεται σε 99,4%.
  • Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 464.830 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ξεπερνά το 99,7%.
  • Για θέματα ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί 373.701 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 111.112 κλήσεις. Ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας (πρώην ΣΕΠΕ) με 28.579 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 13.468 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 5.746 κλήσεις. 
  • Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 4.094 κλήσεις προς τη Γραμμή SOS 15900, καθώς και 2.509 κλήσεις που αφορούν στον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. 
  • Πλέον στο 1555 έχουν ενταχθεί και το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), καθώς και το νέο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. 

Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο 1555. Ήδη μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2022, είχαν υποβληθεί με αυτό τον τρόπο 21.349 αιτήματα. 

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: «Το 1555 σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, τόσο σε επίπεδο κλήσεων όσο και σε επίπεδο ολοκλήρωσης αιτημάτων. Τα τελευταία στοιχεία αποτυπώνουν τη διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή και εμπιστοσύνη των πολιτών και επιβεβαιώνουν ότι ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης ήρθε για να μείνει. Δεν το λέμε εμείς, το θέλουν οι ίδιοι οι πολίτες. Στόχος φυσικά παραμένει η συνεχής βελτίωση του 1555, ώστε να γίνει ακόμη πιο χρήσιμος, καθημερινός σύμμαχος των πολιτών».

img-20221107-wa0000.jpg

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πάνω από ένα εκατομμύριο απαντημένες κλήσεις στο 1555 - Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν
Πάνω από ένα εκατομμύριο απαντημένες κλήσεις στο 1555 - Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν
«Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 του του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων», τόνισε, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, αναφερόμενος στην κυβερνητική πολιτική για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Πάνω από ένα εκατομμύριο απαντημένες κλήσεις στο 1555 - Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555 για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Σε λειτουργία τέθηκε η ιστοσελίδα του 1555 - 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια σε Χατζηδάκη-Πιερρακάκη για το 1555! -«Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας»
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια σε Χατζηδάκη-Πιερρακάκη για το 1555! -«Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας»
«Μας έλεγαν προεκλογικά οι πολίτες “αλλάξτε το κράτος”, αυτό ακριβώς κάνουμε. Το κάνουμε στην πράξη και κάθε μέρα δουλεύουμε σε αυτή την κατεύθυνση, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο όχι ως αυτοσκοπό. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός τον οποίο οφείλουμε να του δείξουμε», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια σε Χατζηδάκη-Πιερρακάκη για το 1555! -«Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας»
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Για το 1555, τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα, μίλησε ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, με αφορμή την συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας του.
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει