fbpxΓραμμή 1555 | Economistas.gr
Skip to main content

ΓΡΑΜΜΗ 1555

Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας
Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας
Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 18 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας
Οικονόμου: Πάνω από 3,5 εκατ. τηλεφωνικές κλήσεις στο 1555 και εξυπηρετήθηκε το 99,4% των αιτημάτων
Οικονόμου: Πάνω από 3,5 εκατ. τηλεφωνικές κλήσεις στο 1555 και εξυπηρετήθηκε το 99,4% των αιτημάτων
Περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια κλήσεις έχει δεχθεί ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 με το 99,4% των αιτημάτων να απατώνται άμεσα, τόνισε σε ανάρτηση του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, επισημαίνοντας ότι παραμένει προτεραιότητα ο στόχος της συνεχούς βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών.
Οικονόμου: Πάνω από 3,5 εκατ. τηλεφωνικές κλήσεις στο 1555 και εξυπηρετήθηκε το 99,4% των αιτημάτων
1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών
1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών
Το ορόσημο των 3,5 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων έφτασε το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, λίγους μήνες μετά τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας. 
1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Για το 1555, τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα, μίλησε ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, με αφορμή την συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας του.
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Οικονόμου: Οκτώ στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555
Οικονόμου: Οκτώ στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555
Στον έναν χρόνο λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555, αναφέρεται ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου με ανάρτηση στο twitter, επισημαίνοντας ότι 8 στους 10 συμπολίτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.
Οικονόμου: Οκτώ στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια σε Χατζηδάκη-Πιερρακάκη για το 1555! -«Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας»
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια σε Χατζηδάκη-Πιερρακάκη για το 1555! -«Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας»
«Μας έλεγαν προεκλογικά οι πολίτες “αλλάξτε το κράτος”, αυτό ακριβώς κάνουμε. Το κάνουμε στην πράξη και κάθε μέρα δουλεύουμε σε αυτή την κατεύθυνση, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο όχι ως αυτοσκοπό. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός τον οποίο οφείλουμε να του δείξουμε», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια σε Χατζηδάκη-Πιερρακάκη για το 1555! -«Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας»
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Σε λειτουργία τέθηκε η ιστοσελίδα του 1555 - 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555 για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Πάνω από ένα εκατομμύριο απαντημένες κλήσεις στο 1555 - Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν
Πάνω από ένα εκατομμύριο απαντημένες κλήσεις στο 1555 - Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν
«Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 του του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων», τόνισε, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, αναφερόμενος στην κυβερνητική πολιτική για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Πάνω από ένα εκατομμύριο απαντημένες κλήσεις στο 1555 - Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν
Γραμμή 1555: Μια νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης του πολίτη, από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Γραμμή 1555: Μια νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης του πολίτη, από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Οι πολίτες μπορούν να καλούν στο 1555 χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο και με ελάχιστο χρόνο αναμονής, για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα και να διευθετήσουν εκκρεμείς υποθέσεις τους. 
Γραμμή 1555: Μια νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης του πολίτη, από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων