fbpxΞεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας | Economistas.gr
Skip to main content

Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας

Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας
Ο Κωστής Χατζηδάκης/ Φωτογραφία Eurokinissi ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 18 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες 5.011.197 απαντήθηκαν, με τον μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα.

Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197), το 99,72% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

Όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του, ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 3.549.575 κλήσεις πολιτών (70,83% από τα 5.011.197 απαντημένων κλήσεων) για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,8%.

Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 714.061 κλήσεις (14,25% επί του συνόλου) και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,96%.

Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), έχουν απαντηθεί 536.514 κλήσεις, για τα θέματα εργασιακών σχέσεων 150.611 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 18.797 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 7.791 κλήσεις.

Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 5.148 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 4.440 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 7.391 κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.

Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μέχρι τις 19 Μαρτίου 2023, είχαν υποβληθεί 30.928 αιτήματα, μέσω του 1555.gov.gr.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μετά την επίσκεψή του σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555, δήλωσε: «Το 1555 είναι μία γραμμή, για να βρίσκεις άκρη. Σε 1,5 χρόνο, είχε 5 εκατομμύρια κλήσεις. Κάλεσε η μισή Ελλάδα. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε. Καμία σχέση με το παρελθόν. Σημειώνω επίσης την ευαισθησία, με την οποία χειρίζονται τις κλήσεις οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Για το 1555, τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα, μίλησε ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, με αφορμή την συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας του.
Χατζηδάκης: Στο 1555 ο πολίτης παίρνει απάντηση, ακόμη κι αν δεν του αρέσει
Επίσκεψη Χατζηδάκη, στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας -Νέο ξεκίνημα με διαφάνεια και περισσότερους ελέγχους
Επίσκεψη Χατζηδάκη, στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας -Νέο ξεκίνημα με διαφάνεια και περισσότερους ελέγχους
Το νέο κεφάλαιο στη λειτουργία της Επιθεώρησης Εργασίας ως Ανεξάρτητης Αρχής, η οποία ήδη διενεργεί περισσότερους και πιο στοχευμένους ελέγχους, με στόχο την αντιμετώπιση της παραβατικότητας στην αγορά εργασίας, άνοιξε και τυπικά από την 1η Φεβρουαρίου 2023, οπότε ολοκληρώθηκε η οργανωτική μετάβαση του πρώην ΣΕΠΕ στο νέο καθεστώς λειτουργίας, όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του.
Επίσκεψη Χατζηδάκη, στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας -Νέο ξεκίνημα με διαφάνεια και περισσότερους ελέγχους
Σε εφαρμογή από σήμερα η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε ασφαλιστικές εταιρίες και security
Σε εφαρμογή από σήμερα η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε ασφαλιστικές εταιρίες και security
Ξεκίνησε από σήμερα Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που είχε ανακοινωθεί και αφού ολοκληρώθηκε ο διάλογος τόσο με τους εκπροσώπους των εργαζομένων όσο και με την πλευρά των εργοδοτών, η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε δύο ακόμη επιχειρηματικούς κλάδους, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τις εταιρείες παροχής ιδιωτικής προστασίας (security). 
Σε εφαρμογή από σήμερα η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε ασφαλιστικές εταιρίες και security
Χατζηδάκης για εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ: «Καθήκον να υπερασπίζομαι τους πολλούς ανυπεράσπιστους Έλληνες»
Χατζηδάκης για εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ: «Καθήκον να υπερασπίζομαι τους πολλούς ανυπεράσπιστους Έλληνες»
Στον εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ αναφέρεται σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο υπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης.
Χατζηδάκης για εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ: «Καθήκον να υπερασπίζομαι τους πολλούς ανυπεράσπιστους Έλληνες»
«Σπίτι μου»: 1.500 μέχρι στιγμής οι εγκρίσεις για τα χαμηλότοκα δάνεια
«Σπίτι μου»: 1.500 μέχρι στιγμής οι εγκρίσεις για τα χαμηλότοκα δάνεια
Με ταχείς ρυθμούς εξελίσσεται η εφαρμογή του προγράμματος «Σπίτι μου», για τη χορήγηση άτοκων και χαμηλότοκων στεγαστικών δανείων αγοράς κατοικίας, καθώς μέχρι χθες 1442 νέοι και νέα ζευγάρια είχαν ήδη εγκεκριμένο δάνειο και είχαν βρει το ακίνητο που θα αγοράσουν (την προηγούμενη εβδομάδα ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 1.000).
«Σπίτι μου»: 1.500 μέχρι στιγμής οι εγκρίσεις για τα χαμηλότοκα δάνεια