fbpxΜε ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ | Economistas.gr Skip to main content

Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ

Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Φωτο: Shutterstock

Αυξημένη κατά 5,5% εμφανίζεται η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου σε καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. της ηπειρωτικής Ελλάδας & της Κρήτης (εξαιρούμενων των Νησιών) το πρώτο πεντάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen (ετησιοποιημένα στοιχεία έως 02 Ιουνίου 2019), τα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%. Αντιθέτως, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%.

Το σύνολο των κατηγοριών bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +5,9%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά αναπτύσσονται κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
Tο λιανεμπόριο τροφίμων εν μέσω της έντονης οικονομικής ύφεσης αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας σε σχέση με τη διατήρηση και την αύξηση της απασχόλησης στην Ελλάδα τη δεκαετία 2010-2020.
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου για το 9μηνο
Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου για το 9μηνο
Τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar αναπτύσσονται κατά +6,4%.
Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου για το 9μηνο
ΙΕΛΚΑ: Ανακατατάξεις στη δαπάνη σε είδη παντοπωλείου
ΙΕΛΚΑ: Ανακατατάξεις στη δαπάνη σε είδη παντοπωλείου
Σημαντικές αλλαγές στη δαπάνη ανά κατηγορία και γεωγραφική περιοχή σε είδη παντοπωλείου την τελευταία διετία διαπιστώνει μελέτη που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Ανακατατάξεις στη δαπάνη σε είδη παντοπωλείου
ΙΕΛΚΑ: Μειωμένη η τιμή του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού στα σούπερ μάρκετ
ΙΕΛΚΑ: Μειωμένη η τιμή του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού στα σούπερ μάρκετ
Η έρευνα αφορά 22 τυπικές κατηγορίες προϊόντων που περιλαμβάνονται στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι (π.χ. κουραμπιέδες, μελομακάρονα, βασιλόπιτα, γαλοπούλα, αρνί, κάστανα, αυγά, πατάτες, κ.α.).
ΙΕΛΚΑ: Μειωμένη η τιμή του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού στα σούπερ μάρκετ
Λιανεμπόριο: Πήραν τα πάνω τους οι πωλήσεις τον Οκτώβριο
Λιανεμπόριο: Πήραν τα πάνω τους οι πωλήσεις τον Οκτώβριο
Αύξηση 7,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Οκτώβριο εφέτος, καθώς μόνο σε δύο από τις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων οι πωλήσεις είχαν αρνητικό πρόσημο.
Λιανεμπόριο: Πήραν τα πάνω τους οι πωλήσεις τον Οκτώβριο