fbpxΑγώνας δρόμου να παραδοθεί το μετρό του Πειραιά το 2022 | Economistas.gr
Skip to main content

Αγώνας δρόμου να παραδοθεί το μετρό του Πειραιά το 2022

Αγώνας δρόμου να παραδοθεί το μετρό του Πειραιά το 2022
Ο Κ. Καραμανλής στο εργοτάξιο της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, στον σταθμό «Πειραιάς»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, παρουσία εκπροσώπων του ελληνικού κοινοβουλίου, της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Αττικό Μετρό επισκέφθηκαν σήμερα και επιθεώρησαν το εργοτάξιο της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, στο σταθμό «Πειραιάς».

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε στους δημοσιογράφους:

«Επισκεπτόμαστε, σήμερα, τον κεντρικό σταθμό του μετρό στον Πειραιά, διότι πριν από πεντέμισι μήνες, που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας παραλάβαμε μία καθυστέρηση τουλάχιστον ενάμιση έτους. Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε αυτό το έργο έχει περάσει από σαράντα κύματα.

Ήρθαμε εδώ και είδαμε ότι αυτό το έργο, που έπρεπε κανονικά να είχε παραδοθεί, το 2019, δεν έχει ούτε καν τα σκυροδέματα. Αυτό σημαίνει ότι η συμβατική υποχρέωση για την ολοκλήρωση των τριών σταθμών (Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό θέατρο), θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2021. Αυτή είναι η συμβατική υποχρέωση και σε αυτό πρέπει να στοχεύσουμε.

Εμείς πρέπει καταρχάς να πούμε με απόλυτη ειλικρίνεια στους πολίτες του Πειραιά ότι αυτό το έργο δεν θα είναι έτοιμο το 2020 και το 2021. Και θα κάνουμε μία τεράστια προσπάθεια, μέσα στο 2022, να παραδοθεί.

Νομίζω ότι όποιος αναλαμβάνει μια θέση, - όπως η διοίκηση της Αττικό Μετρό, έχουμε εδώ και τον Πρόεδρο και το Διευθύνοντα Σύμβουλο, - πρέπει να λέει την αλήθεια: Τι παραλαμβάνουμε και πότε θα παραδώσουμε. Γιατί στο τέλος θα κριθούμε όλοι από αυτό.

metro-pireas.jpeg

Οι τρεις πρώτοι σταθμοί θα είναι έτοιμοι στις αρχές καλοκαιριού. Αλλά εδώ συμβαίνει κάτι παράλογο. Ενώ οι σταθμοί θα είναι έτοιμοι, πιθανότατα να μην έχει ολοκληρωθεί το σύστημα κομίστρου του μετρό, λόγω καθυστερήσεων της προηγούμενης Κυβέρνησης. Επομένως εδώ κινδυνεύουμε να έχουμε τους σταθμούς έτοιμους και να μην μπορούμε να τους λειτουργήσουμε. Γίνεται ένας τεράστιος αγώνας δρόμου από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ, ώστε να υπάρξει η εγκατάσταση και λειτουργία του συστήματος. Θα είμαστε πολύ σύντομα έτοιμοι να σας ενημερώσουμε, έτσι ώστε να μην έχουμε το εξαιρετικά κωμικοτραγικό φαινόμενο να είναι έτοιμοι οι σταθμοί να παραδοθούν και να μην μπορούμε να τους θέσουμε σε λειτουργία».

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το τραμ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε:

«Το τραμ είναι έτοιμο και νομίζω ότι οι πολίτες του Πειραιά βλέπουν ήδη τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια που γίνονται. Μπορούμε άμεσα να το θέσουμε σε λειτουργία. Υπάρχει όμως ένα ζήτημα, ότι στο Φαληρικό Δέλτα η Περιφέρεια Αττικής, θα ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχει κάνει ο Περιφερειάρχης, κύριος Πατούλης, κάποια έργα τα οποία θα διαρκέσουν το λιγότερο τέσσερις με έξι μήνες. Το θέμα λοιπόν είναι κατά πόσο θα ήταν σκόπιμο να ξεκινήσει το τραμ για ένα μήνα, να κλείσει και να ξανανοίξει. Αυτό ήταν από τα πρώτα πράγματα που έχουμε συζητήσει και με τον Δήμαρχο, και πρόκειται να κάνουμε μία συνάντηση με τον κύριο Πατούλη και τους αρμόδιους φορείς, έτσι ώστε να αποφασίσουμε από κοινού. Γιατί ξέρετε πολλές φορές τέτοιες αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται από κοινού. Αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών του Πειραιά. Δεν ζούμε σε μία εποχή που η κυβέρνηση, ο κάθε υπουργός αποφασίζει μόνος του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πιθανές νέες καθυστερήσεις στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά
Πιθανές νέες καθυστερήσεις στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά
Δεν έχει διεξαχθεί ακόμα διαγωνισμός για την εγκατάσταση πυλών εισόδου – εξόδου, ενώ το έργο πρέπει να παραδοθεί το καλοκαίρι. Οι φόβοι από την προσφυγή του ισπανικού ομίλου INDRA.
Πιθανές νέες καθυστερήσεις στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά
Το ΣτΕ απέρριψε τις προσφυγές: Ανοίγει ο δρόμος για τη γραμμή 4 του μετρό-Ποιες περιοχές θα ενώνει
Το ΣτΕ απέρριψε τις προσφυγές: Ανοίγει ο δρόμος για τη γραμμή 4 του μετρό-Ποιες περιοχές θα ενώνει
Το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε τις προσφυγές για τον διαγωνισμό του έργου της κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό.
Το ΣτΕ απέρριψε τις προσφυγές: Ανοίγει ο δρόμος για τη γραμμή 4 του μετρό-Ποιες περιοχές θα ενώνει
Μετρό: Διαγωνισμός 6 εκατ. για τις πύλες στους σταθμούς προς Πειραιά
Μετρό: Διαγωνισμός 6 εκατ. για τις πύλες στους σταθμούς προς Πειραιά
Μέσα στο Νοέμβριο αναμένεται να προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμού ο ΟΑΣΑ. Προβληματίζει το ενδεχόμενο κατάθεσης προσφυγών οι οποίες θα καθυστερήσουν ακόμα περισσότερο τον διαγωνισμό.
Μετρό: Διαγωνισμός 6 εκατ. για τις πύλες στους σταθμούς προς Πειραιά
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Οι περιοχές απ' όπου θα περάσει η γραμμή 4 του Μετρό έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον επενδυτών και εταιρειών διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιων μισθώσεων, τύπου AirBnB.
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Καραμανλής: Το 2023 παραδίδεται έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης
Καραμανλής: Το 2023 παραδίδεται έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης
«Όλο το μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει ολοκληρωθεί έως τον Απρίλιο του 2023», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της Κατερίνας Νοτοπούλου.
Καραμανλής: Το 2023 παραδίδεται έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης