fbpxΑγώνας δρόμου να παραδοθεί το μετρό του Πειραιά το 2022 | Economistas.gr
Skip to main content

Αγώνας δρόμου να παραδοθεί το μετρό του Πειραιά το 2022

Αγώνας δρόμου να παραδοθεί το μετρό του Πειραιά το 2022
Ο Κ. Καραμανλής στο εργοτάξιο της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, στον σταθμό «Πειραιάς»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, παρουσία εκπροσώπων του ελληνικού κοινοβουλίου, της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Αττικό Μετρό επισκέφθηκαν σήμερα και επιθεώρησαν το εργοτάξιο της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, στο σταθμό «Πειραιάς».

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε στους δημοσιογράφους:

«Επισκεπτόμαστε, σήμερα, τον κεντρικό σταθμό του μετρό στον Πειραιά, διότι πριν από πεντέμισι μήνες, που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας παραλάβαμε μία καθυστέρηση τουλάχιστον ενάμιση έτους. Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε αυτό το έργο έχει περάσει από σαράντα κύματα.

Ήρθαμε εδώ και είδαμε ότι αυτό το έργο, που έπρεπε κανονικά να είχε παραδοθεί, το 2019, δεν έχει ούτε καν τα σκυροδέματα. Αυτό σημαίνει ότι η συμβατική υποχρέωση για την ολοκλήρωση των τριών σταθμών (Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό θέατρο), θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2021. Αυτή είναι η συμβατική υποχρέωση και σε αυτό πρέπει να στοχεύσουμε.

Εμείς πρέπει καταρχάς να πούμε με απόλυτη ειλικρίνεια στους πολίτες του Πειραιά ότι αυτό το έργο δεν θα είναι έτοιμο το 2020 και το 2021. Και θα κάνουμε μία τεράστια προσπάθεια, μέσα στο 2022, να παραδοθεί.

Νομίζω ότι όποιος αναλαμβάνει μια θέση, - όπως η διοίκηση της Αττικό Μετρό, έχουμε εδώ και τον Πρόεδρο και το Διευθύνοντα Σύμβουλο, - πρέπει να λέει την αλήθεια: Τι παραλαμβάνουμε και πότε θα παραδώσουμε. Γιατί στο τέλος θα κριθούμε όλοι από αυτό.

metro-pireas.jpeg

Οι τρεις πρώτοι σταθμοί θα είναι έτοιμοι στις αρχές καλοκαιριού. Αλλά εδώ συμβαίνει κάτι παράλογο. Ενώ οι σταθμοί θα είναι έτοιμοι, πιθανότατα να μην έχει ολοκληρωθεί το σύστημα κομίστρου του μετρό, λόγω καθυστερήσεων της προηγούμενης Κυβέρνησης. Επομένως εδώ κινδυνεύουμε να έχουμε τους σταθμούς έτοιμους και να μην μπορούμε να τους λειτουργήσουμε. Γίνεται ένας τεράστιος αγώνας δρόμου από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ, ώστε να υπάρξει η εγκατάσταση και λειτουργία του συστήματος. Θα είμαστε πολύ σύντομα έτοιμοι να σας ενημερώσουμε, έτσι ώστε να μην έχουμε το εξαιρετικά κωμικοτραγικό φαινόμενο να είναι έτοιμοι οι σταθμοί να παραδοθούν και να μην μπορούμε να τους θέσουμε σε λειτουργία».

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το τραμ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε:

«Το τραμ είναι έτοιμο και νομίζω ότι οι πολίτες του Πειραιά βλέπουν ήδη τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια που γίνονται. Μπορούμε άμεσα να το θέσουμε σε λειτουργία. Υπάρχει όμως ένα ζήτημα, ότι στο Φαληρικό Δέλτα η Περιφέρεια Αττικής, θα ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχει κάνει ο Περιφερειάρχης, κύριος Πατούλης, κάποια έργα τα οποία θα διαρκέσουν το λιγότερο τέσσερις με έξι μήνες. Το θέμα λοιπόν είναι κατά πόσο θα ήταν σκόπιμο να ξεκινήσει το τραμ για ένα μήνα, να κλείσει και να ξανανοίξει. Αυτό ήταν από τα πρώτα πράγματα που έχουμε συζητήσει και με τον Δήμαρχο, και πρόκειται να κάνουμε μία συνάντηση με τον κύριο Πατούλη και τους αρμόδιους φορείς, έτσι ώστε να αποφασίσουμε από κοινού. Γιατί ξέρετε πολλές φορές τέτοιες αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται από κοινού. Αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών του Πειραιά. Δεν ζούμε σε μία εποχή που η κυβέρνηση, ο κάθε υπουργός αποφασίζει μόνος του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kορωνοϊός: Στο τραπέζι η αλλαγή ώρας προσέλευσης στην εργασία -Σε τρεις φάσεις
Kορωνοϊός: Στο τραπέζι η αλλαγή ώρας προσέλευσης στην εργασία -Σε τρεις φάσεις
Τι είπε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής για την επόμενη ημέρα στα ΜΜΕ, το αν θα φοράμε μάσκα, γιατί δεν βγαίνουν περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους και τι θα γίνει με τις πτήσεις.
Kορωνοϊός: Στο τραπέζι η αλλαγή ώρας προσέλευσης στην εργασία -Σε τρεις φάσεις
Μετρό: Αρχές Ιουλίου θα λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί προς Πειραιά
Μετρό: Αρχές Ιουλίου θα λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί προς Πειραιά
«Δεν ολοκληρώνεται μόνο το κατασκευαστικό κομμάτι. Επιλύσαμε και το πρόβλημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου», ανέφερε ο Κ. Καραμανλής.
Μετρό: Αρχές Ιουλίου θα λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί προς Πειραιά
Μετρό, γραμμή 4: Προβάδισμα της ΑΒΑΞ δείχνει το άνοιγμα των προσφορών
Μετρό, γραμμή 4: Προβάδισμα της ΑΒΑΞ δείχνει το άνοιγμα των προσφορών
Λίγο μετά τις 14:00 το μεσημέρι της Δευτέρας αποκαλύφθηκαν, στα γραφεία της Αττικό Μετρό, οι οικονομικές προσφορές των δυο μεγάλων διεκδικητών για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Μετρό, γραμμή 4: Προβάδισμα της ΑΒΑΞ δείχνει το άνοιγμα των προσφορών
Σχέδιο με 4 άξονες για να γίνει η ηλεκτροκίνηση καθημερινότητα
Σχέδιο με 4 άξονες για να γίνει η ηλεκτροκίνηση καθημερινότητα
Το ολοκληρωμένο σχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ηλεκτροκίνηση, σε τέσσερις άξονες, παρουσίασε ο κ. Κώστας Καραμανλής.
Σχέδιο με 4 άξονες για να γίνει η ηλεκτροκίνηση καθημερινότητα
Καραμανλής: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινάει το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό
Καραμανλής: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινάει το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό
Στα μεγάλα έργα του τομέα των συγκοινωνιών που θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται εντός του 2021 αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών.
Καραμανλής: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινάει το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό