fbpxΗλεκτρικό λεωφορείο της Yutong στους δρόμους της Αθήνας | Economistas.gr
Skip to main content

Ηλεκτρικό λεωφορείο της Yutong στους δρόμους της Αθήνας

Ηλεκτρικό λεωφορείο της Yutong στους δρόμους της Αθήνας

Στους δρόμους της Αθήνας βρίσκεται από σήμερα το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο πραγματοποιώντας δρομολόγια με επιβάτες.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο είναι της κινεζικής εταιρείας Yutong, η οποία-όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή της- ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών διαθέτει στον ΟΣΥ ένα ηλεκτρικό λεωφορείο για δοκιμαστική λειτουργία στο δίκτυο Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας για περίοδο δύο (2) μηνών.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο είναι το πρώτο που θα εκτελεί δρομολόγιο με επιβάτες και συγκεκριμένα θα πραγματοποιεί την εξής διαδρομή σε καθημερινή βάση: Ομόνοια, Κλαυθμώνος, Σύνταγμα, Φιλελλήνων, Συγγρού, Αγ. Φωτεινή, Κολυμβητήριο, Άγαλμα Λόρδου Βύρωνα, Σύνταγμα, Ακαδημία, Rex, Ομόνοια.

ilektriko-leoforeio.jpg

Το λεωφορείο μήκους 12 μέτρων, είναι χαμηλού δαπέδου με 3 διπλές θύρες και μπαταρία χωρητικότητας 350 kWh η οποία μπορεί να φορτιστεί με ταχεία ή βραδεία φόρτιση. Διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw και ροπής 1200 Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA (Hill Start Assist), εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας ενώ διαθέτει ράμπα για άτομα με ειδικές ανάγκες. Επιπροσθέτως είναι εξοπλισμένο με γυάλινα παράθυρα ανθεκτικά στην υπεριώδη ακτινοβολία, με ισχυρό κλιματισμό και με το ευφυές σύστημα τηλεματικής της Yutong που ενημερώνει για τις συνθήκες του λεωφορείου σε πραγματικό χρόνο βοηθώντας στην καλύτερη διαχείριση του, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην βελτίωση της ασφάλειας.

Το λεωφορείο είναι άνετο και εργονομικό για οδηγούς και επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει λειτουργική καμπίνα οδηγού με εργονομικό κάθισμα ενώ για τους επιβάτες υπάρχουν θύρες φόρτισης USB σε διάφορα σημεία του λεωφορείου οι οποίες τους παρέχουν την δυνατότητα να φορτίζουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο λεωφορείο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

5.000 αιτήσεις για επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων σε 15 ημέρες
5.000 αιτήσεις για επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων σε 15 ημέρες
Με εντατικούς ρυθμούς η αξιολόγηση των αιτήσεων. Ξεκινούν άμεσα οι πρώτες καταβολές στους δικαιούχους. Απορροφήθηκε το 10% των διαθέσιμων πόρων για φέτος (4,5 εκατ. ευρώ).
5.000 αιτήσεις για επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων σε 15 ημέρες
Έρευνα: Πιο οικονομική η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
Έρευνα: Πιο οικονομική η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της LeasePlan, το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι ακόμα ανταγωνιστικό σε σχέση με το κόστος χρήσης αυτοκινήτου με μηχανή εσωτερικής καύσης (ICE).
Έρευνα: Πιο οικονομική η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
Μέχρι τον Μάρτιο του 2021 στους δρόμους τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί
Μέχρι τον Μάρτιο του 2021 στους δρόμους τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί
Μέχρι τον Μάρτιο του 2021 περίπου 14.000-15.000 ταξί που έχουν συμπληρώσει 15 ή 18 χρόνια κυκλοφορίας, αποσύρονται και δεν θα κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι τον Μάρτιο του 2021 στους δρόμους τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ξεκινά το σχέδιο για φορτιστές και θέσεις στάθμευσης
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ξεκινά το σχέδιο για φορτιστές και θέσεις στάθμευσης
Ενα ακόμα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση και την καθιέρωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων κάνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ).
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ξεκινά το σχέδιο για φορτιστές και θέσεις στάθμευσης
Σχέδιο με 4 άξονες για να γίνει η ηλεκτροκίνηση καθημερινότητα
Σχέδιο με 4 άξονες για να γίνει η ηλεκτροκίνηση καθημερινότητα
Το ολοκληρωμένο σχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ηλεκτροκίνηση, σε τέσσερις άξονες, παρουσίασε ο κ. Κώστας Καραμανλής.
Σχέδιο με 4 άξονες για να γίνει η ηλεκτροκίνηση καθημερινότητα