fbpxΑνάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ | Economistas.gr
Skip to main content

Ανάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ

 Ανάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ
Φωτογραφία: Shutterstock

Συνεχίζει την ανάπτυξή του o κλάδος των online σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group το τρίτο τρίμηνο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 60% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία Ποτών & Αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%

Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.

Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταϊκούρας: Αντλήθηκαν 22 δισ. από τις αγορές
Σταϊκούρας: Αντλήθηκαν 22 δισ. από τις αγορές
Ο υπουργός Οικονομικών υποστήριξε ότι η χώρα μας έχει αντλήσει 22 δισ. ευρώ από τις αγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σταϊκούρας: Αντλήθηκαν 22 δισ. από τις αγορές
Ανατιμήσεις: Ελεγχοι της Επιτροπής Ανταωνισμού σε σούπερ μάρκετ
Ανατιμήσεις: Ελεγχοι της Επιτροπής Ανταωνισμού σε σούπερ μάρκετ
Την ίδια στιγμή, ο υπ. Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης δήλωσε πως θα ζητήσει από τα σούπερ μάρκετ να απορροφήσουν τις αναμενόμενες αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων.
Ανατιμήσεις: Ελεγχοι της Επιτροπής Ανταωνισμού σε σούπερ μάρκετ
Πώς θα κυλήσει η εβδομάδα στις αγορές -Ο οδηγός της Ebury
Πώς θα κυλήσει η εβδομάδα στις αγορές -Ο οδηγός της Ebury
Οι αποδόσεις συνέχισαν να κινούνται υψηλότερα παγκοσμίως, τα περιουσιακά στοιχεία κινδύνου να ταλαντεύονται, ενώ τα κύρια νομίσματα δεν σημείωσαν μεγάλη κινητικότητα
Πώς θα κυλήσει η εβδομάδα στις αγορές -Ο οδηγός της Ebury
Νέο άλμα πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ το 2020
Νέο άλμα πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ το 2020
Σχεδόν 900 εκατ. ευρώ επιπλέον εισέπραξαν τα σούπερ μάρκετ το 2020 σε σχέση με το 2019, όπως προκύπτει από το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2021» βάσει των ισολογισμών 34 αλυσίδων, που αποτελούν το δείγμα ανάλυσης.
Νέο άλμα πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ το 2020