Οι 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου κάνουν τις αγορές τους online
Μετά την πανδημία, οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία "εκτινάχθηκαν" καθώς πολλοί καταναλωτές επέλεγαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ηλεκτρονικό τρόπο, ή μέσα από e-commerce ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία.
Ανάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group το τρίτο τρίμηνο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 60% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020.
Πόσο αυξήθηκαν οι ηλεκτρονικές αγορές στην καραντίνα
Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με το 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο.
Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από τον Όμιλο ΟΤΕ
Το BOX, μία νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ φέρνει ο Όμιλος ΟΤΕ, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν μέσα από μία μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες.