fbpxΗ Αρχή για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος ερευνά υπόθεση με εμβάσματα από το εξωτερικό προς εικονικές εταιρείες | Economistas.gr
Skip to main content

Η Αρχή για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος ερευνά υπόθεση με εμβάσματα από το εξωτερικό προς εικονικές εταιρείες

Η Αρχή για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος ερευνά υπόθεση με εμβάσματα από το εξωτερικό προς εικονικές εταιρείες
Πληρωμή μέσω ΑΤΜ/ Φωτογραφία Eurokinissi

Ο επικεφαλής της Αρχής για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος, πρώην αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Χαράλαμπος Βουρλιώτης, ερευνά υπόθεση με εταιρείες "φαντάσματα", οι οποίες, μέσω υποκαταστήματος συστημικής τράπεζας στην Αργυρούπολη, ελάμβαναν μεγάλα χρηματικά εμβάσματα από το εξωτερικό και εν συνεχεία γινόταν αυθημερόν η ανάληψή τους με πλαστά παραστατικά στοιχεία.

   Στην υπόθεση φέρεται να έχει εμπλοκή και ο διευθυντής του υποκαταστήματος, ο οποίος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, ενώ συμμετείχαν μεταξύ των άλλων, ένας επιχειρηματίας, ο οποίος φέρεται ο ιθύνων νους και δυο λογιστικά γραφεία, τα οποία έστηναν τις εταιρείες "μαϊμού", μεθόδευαν την έκδοση εικονικών τιμολογίων δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ και προμηθεύονταν τα μπλοκ επιταγών από την τράπεζα. 
 
Τα ποσά που διακινήθηκαν μέσω του επίμαχου υποκαταστήματος της τράπεζας και των εικονικών τιμολογίων, με τεράστια τη ζημιά του Δημοσίου, εκτιμάται ότι ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.  
 
Αναλυτικότερα, είχαν συσταθεί εταιρείες φαντάσματα αφού προηγούμενα είχαν λάβει ΑΦΜ. Στις εικονικές εταιρείες υπήρχαν καταθέσεις με συχνή ροή μεγάλων χρηματικών εμβασμάτων από το εξωτερικό και αμέσως εν συνεχεία, γινόταν ανάληψή τους με πλαστά πληρεξούσια που χορηγούσαν τα λογιστικά γραφεία. Η διαδικασία αυτή αποκαλύφθηκε στα πλαίσια του ελέγχου που έκανε η Τράπεζα της Ελλάδας, και ήδη η συστημική τράπεζα έχει κλείσει όλους τους λογαριασμούς μέσω των οποίων γίνονταν οι επίμαχες συναλλαγές.

   Τέλος, η Αρχή για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος, έχει προβεί πρόσφατα σε δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών, θυρίδων και ακινήτων, προσώπων που έχουν εντοπιστεί ότι συμμετείχαν σε κύκλωμα του ευρύτερου τραπεζικού χώρου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έρευνα για τις ενεργειακές ανάγκες των νοικοκυριών στο Νομό Αττικής από την ΕΚΠΟΙΖΩ
Έρευνα για τις ενεργειακές ανάγκες των νοικοκυριών στο Νομό Αττικής από την ΕΚΠΟΙΖΩ
Η ΕΚΠΟΙΖΩ, μέχρι τις 30 Ιουνίου καλεί τους καταναλωτές της Αττικής να συμμετάσχουν στην έρευνα που υλοποιεί στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος "REVERTER" με τη συνεργασία του Εργαστηρίου Μεταλλευτικής Τεχνολογίας και Περιβαλλοντικής Μεταλλευτικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Συντονιστής του έργου) και του ΚΑΠΕ.
Έρευνα για τις ενεργειακές ανάγκες των νοικοκυριών στο Νομό Αττικής από την ΕΚΠΟΙΖΩ
Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Κερδίζουν έδαφος οι οικονομικοί τύποι διακοπών -4 στους 10 καταναλωτές μαγειρεύουν συστηματικά στις διακοπές τους
Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Κερδίζουν έδαφος οι οικονομικοί τύποι διακοπών -4 στους 10 καταναλωτές μαγειρεύουν συστηματικά στις διακοπές τους
O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε πρόσφατα την 8η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου την οποία πραγματοποιεί από τον Οκτώβριο του 2019.
Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Κερδίζουν έδαφος οι οικονομικοί τύποι διακοπών -4 στους 10 καταναλωτές μαγειρεύουν συστηματικά στις διακοπές τους
Deloitte- ΙΝΣΕΤΕ: Γιατί οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν κάνουν βήματα προς την πράσινη μετάβαση
Deloitte- ΙΝΣΕΤΕ: Γιατί οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν κάνουν βήματα προς την πράσινη μετάβαση
Η συντριπτική πλειονότητα των τουριστικών επιχειρήσεων δήλωσε ότι εφαρμόζει ήδη ή προτίθεται να υιοθετήσει άμεσα τουλάχιστον ένα μέτρο περιβαλλοντικής (80%) και κοινωνικοοικονομικής (77%) βιωσιμότητας.
Deloitte- ΙΝΣΕΤΕ: Γιατί οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν κάνουν βήματα προς την πράσινη μετάβαση
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Θεαματική αύξηση σε πωλήσεις σούπερ μάρκετ -Tα επτά δημοφιλέστερα
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Θεαματική αύξηση σε πωλήσεις σούπερ μάρκετ -Tα επτά δημοφιλέστερα
Πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντικρίζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από την οποία μπορούν να διαλέξουν τα αγαπημένα τους brands, όμως οι ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έχουν σημειώσει θεαματική αύξηση στις πωλήσεις τους σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Θεαματική αύξηση σε πωλήσεις σούπερ μάρκετ -Tα επτά δημοφιλέστερα
Αυξήθηκαν οι δαπάνες και το προσωπικό σε δραστηριότητες Έρευνας και Ανάπτυξης το 2022
Αυξήθηκαν οι δαπάνες και το προσωπικό σε δραστηριότητες Έρευνας και Ανάπτυξης το 2022
Αυξήθηκαν οι δαπάνες και το προσωπικό σε δραστηριότητες Έρευνας και Ανάπτυξης, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία για το 2022 που δημοσιεύει το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Αυξήθηκαν οι δαπάνες και το προσωπικό σε δραστηριότητες Έρευνας και Ανάπτυξης το 2022