Σε αυτό το σημείο, οι εταιρείες μόδας, λιανικής, ακόμη και τα μεγάλα ονόματα του διαδικτύου έχουν καταλάβει ότι κρύβεται μία μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία στο Instagram.
Η ελληνική μόδα κερδίζει την προτίμηση των καταναλωτών
Η στροφή προς τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα παπούτσια που φέρουν ελληνική υπογραφή ήταν μία τάση που επιβεβαιώθηκε μέσα από την έρευνα μόδας του GLAMI για το 2019.
Τα 160 χρόνια ιστορίας του οίκου Louis Vuitton ξεδιπλώνονται μέσα από 180 αντικείμενα από τα αρχεία του γαλλικού οίκου ειδών πολυτελείας και διαδραστικά εκθέματα στο Beverly Hills της Καλιφόρνια.
Τα Zara αλλάζουν πρόσωπο και κάνουν βιώσιμα όλα τα υφάσματα
Από το 2025, όλα τα βαμβακερά, λινά και πολυέστερ υφάσματα που χρησιμοποιεί η Zara στα ενδύματά της θα είναι περισσότερο βιώσιμα, οργανικά ή από ανακυκλωμένα υλικά.
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που προέκυψε από τις αρχαιρεσίες του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).
Kλιμάκια υπαλλήλων της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής, σε έλεγχο που διενήργησαν στην Αττική, εντόπισαν επιχείρηση που δραστηριοποιούνταν στην παραγωγή και διάθεση προϊόντων, που έφεραν πλαστά σήματα γνωστών οίκων του εξωτερικού.
ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος χαρακτήρισε «εξαιρετικό» το πρώτο τετράμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων που κατέγραψαν άνοδο 30% με την αξία τους να διαμορφώνεται στα 293 εκατ. ευρώ.