Τα τελευταία χρόνια, η Gen Z (13-28) έχει γίνει ο πρωταγωνιστής μιας αθόρυβης αλλά ουσιαστικής αλλαγής στη μόδα, τη στροφή στα vintage και second-hand καταστήματα.
Μπορεί οι εξαγωγές του ελληνικού ρούχου και παπουτσιού να ακολούθησαν την κατιούσα το 2024, υποκύπτοντας στην έντονη πίεση που προκαλούν στην αγοραστική δύναμη των Ευρωπαίων καταναλωτών οι πληθωριστικές πιέσεις, αλλά οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά κινήθηκαν σε αντίθετη πορεία και σημείωσαν πέρυσι μικρή άνοδο, της τάξης του 2,5%, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, που επεξεργάσθηκε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ).
Οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια διαμαρτύρονται για τους μισθούς πείνας που αμείβονται. Οι εταιρείες είναι μαζί τους, όμως είναι διατεθειμένες να «βάλουν το χέρι» στην τσέπη;