Mπύρα: Με οδηγό το Euro 2024 θα ξεπεράσει σε πωλήσεις τα κοκτέιλ

NEWSROOM
Mπύρα: Με οδηγό το Euro 2024 θα ξεπεράσει σε πωλήσεις τα κοκτέιλ

Οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες του κόσμου ελπίζουν ότι ο θερμότερος καιρός και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα αυτό το καλοκαίρι θα τους βοηθήσουν να ανακάμψουν μετά από ένα υποτονικό 2023.

Η Heineken, η Carlsberg και η εταιρεία παραγωγής της Budweiser Anheuser-Busch InBev είναι μεταξύ των εταιρειών μπύρας που θα επωφεληθούν αν ο καλός καιρός συμπέσει με το ποδοσφαιρικό τουρνουά Euro 2024 τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, προβλέπουν οι αναλυτές.

Aισιοδοξία για αύξηση των πωλήσεων μπύρας λόγω Euro

Τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων μπύρας στην Ευρώπη, ιδίως σε μεγαλύτερες χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία και η Γερμανία, δήλωσε ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Duncan Fox.

Εάν οι χώρες αυτές προχωρήσουν στα τελευταία στάδια του τουρνουά, όπως αναμένεται, οι ζυθοποιίες είναι πιθανό να δουν αύξηση των όγκων. Οι στοιχηματικές αποδόσεις δείχνουν αυτές τις χώρες ως φαβορί, με την Αγγλία να προηγείται. Η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία συγκαταλέγονται στους 10 μεγαλύτερους καταναλωτές μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με το Statista.

Οι ζυθοποιίες, συμπεριλαμβανομένης της Carlsberg, αναμένουν ότι ο καλύτερος καιρός θα ενισχύσει τις πωλήσεις αυτό το καλοκαίρι, μετά από μια μείωση πέρυσι που είδε τους ανθρώπους να αποφεύγουν να πάνε στις παμπ και τελικά να πίνουν λιγότερη μπύρα, σημειώνει το Bloomberg.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, χαρακτήρισε το περασμένο καλοκαίρι «βίαιο» λόγω της μεγάλης ποσότητας βροχής σε όλη την Ευρώπη τον Ιούλιο και τον Αύγουστο που κράτησε τους ανθρώπους μέσα στα σπίτια τους. Μπορεί όμως να τους περιμένει ένα καλύτερο 2024, το οποίο, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας της Βρετανίας, θα είναι θερμότερο από πέρυσι.

«Πέφτουν» οι πωλήσεις κοκτέιλ

Για τους παραγωγούς κονιάκ, βότκας και απεριτίφ, ωστόσο, οι προοπτικές δεν είναι τόσο ρόδινες. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες παρασκευής αλκοολούχων ποτών δυσκολεύονται να διατηρήσουν τις επιδόσεις της εποχής της πανδημίας στις ΗΠΑ, όπου οι περιορισμοί της παραμονής στο σπίτι συνέβαλαν σε μια έκρηξη των καταναλωτικών δαπανών, δήλωσε ο Whyatt στο Bloomberg News.

«Υπήρχε η προσδοκία ότι οι συνήθειες των ανθρώπων θα διαμορφώνονταν σε κάποιο βαθμό, ότι αν έχεις μάθει να φτιάχνεις κοκτέιλ στο σπίτι, μπορεί κάλλιστα να συνεχίσεις να το κάνεις και μετά τον εγκλεισμό«, είπε. «Αλλά αυτό που είδαμε στα δεδομένα τον τελευταίο χρόνο είναι ότι όλη η ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει πραγματικά χαθεί», πρόσθεσε.

Πηγή: iefimerida.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ