Συμβουλές για έξυπνες και ασφαλείς Black Friday και Cyber Monday αγορές από το Συνήγορο του Καταναλωτή
Η εφετινή επίσημη ημέρα της Black Friday (24 Νοεμβρίου 2023) πλησιάζει, ακολουθούμενη ευθύς αμέσως από τη Cyber Monday, αν και οι σχετικές εκπτωτικές προσφορές των περισσότερων καταστημάτων έχουν ήδη ξεκινήσει
Προτάσεις για την πάταξη της παραβατικότητας στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου ετοιμάζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα υποβάλει έγγραφες απόψεις και παρατηρήσεις στη δημόσια διαβούλευση για τον νέο Κανονισμό Γενικών και Ειδικών Αδειών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και θα προτείνει συγκεκριμένες διατάξεις προς την κατεύθυνση της ενδυνάμωσης του ρόλου των ταχυδρομικών εταιρειών (courier)
Αυξημένες κατά 17,2% ήταν το 2022 οι αναφορές που έγιναν στον Συνήγορο του Καταναλωτή, σε σχέση με το 2021
Αυξημένες κατά 17,2% ήταν το 2022 οι αναφορές που έγιναν στο Συνήγορο του Καταναλωτή, σε σχέση με το 2021 (13.474 έναντι 11.407) και η αύξηση αποδίδεται στην εκτόξευση του αριθμού αναφορών σε επιμέρους κλάδους της αγοράς, όπως η ενέργεια, όπου σημειώθηκε αύξηση κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το 2021 και των μεταφορών, αύξηση κατά σχεδόν 96% σε σχέση με το 2021.
Συνήγορος του Καταναλωτή: Συμβουλές για συμφέρουσες και ασφαλείς συναλλαγές σε Black Friday και Cyber Monday
«Οι καταναλωτές είναι εκείνοι που θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να καθορίζουν τον χρόνο και το περιεχόμενο των αγορών τους με σύνεση, στη βάση των πραγματικών αναγκών και των οικονομικών δυνατοτήτων τους και, πάντως, όχι υπό καθεστώς ψυχολογικής παρόρμησης». Αυτό υπογραμμίζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή με αφορμή τις εκπτωτικές περιόδους της Black Friday και της Cyber Monday.
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές ενόψει Black Friday και Cyber Monday
Τα εκπτωτικά γεγονότα της φετινής Black Friday και της Cyber Monday, που ακολουθεί αμέσως μετά, αναμένεται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για αγορές με μειωμένες τιμές.
Συνήγορος Καταναλωτή: Αποζημίωση ασφαλισμένης για διάκριση φύλου
Η ασφαλισμένη είχε καταγγείλει την ασφαλιστική της εταιρεία ότι εφαρμόζει διάκριση με βάση το φύλο, καθώς εξαιρεί της κάλυψης τις ασθένειες των γυναικείων γεννητικών οργάνων και τις επιπλοκές τους.
Στο στόχαστρο του Συνηγόρου του Καταναλωτή βρίσκονται οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών παραγγελιών φαγητού μέσω πλατφόρμας μετά από καταγγελία και την επιβολή προστίμου σε επιχείρηση συνεργαζόμενη με τέτοια πλατφόρμα.
Οι καταναλωτικές διαφορές επιλύονται φιλικά σε ποσοστό που φτάνει στο 83% και κατά μέσο όρο μέσα σε 84 ημέρες, επίτευγμα που βρίσκεται εντός του ποιοτικού στόχου των 90 ημερών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.