fbpxΙαπωνία: Νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα | Economistas.gr
Skip to main content

Ιαπωνία: Νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα

Ιαπωνία: Νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα
Φωτο: Shutterstock

Η ηλεκτροκίνηση των μελλοντικών οχημάτων, η αυτόνομη οδήγηση και η εφαρμογή νέων τεχνολογιών που θα αλλάξουν τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου, απορροφά το μεγαλύτερο ποσοστό των επενδύσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εντείνει τις προσπάθειες τους για να μη χάσουν τις νέες ευκαιρίες που θα δημιουργηθούν στην αγορά τα επόμενα χρόνια.

Οι ιαπωνικές μάρκες αναβαθμίζουν τις επενδύσεις στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης για να αντιμετωπίσουν την τεχνολογική επανάσταση που φέρνουν η ηλεκτροδότηση, η συνδεσιμότητα και η αυτόνομη οδήγηση, αναφέρει το Automotive News Europe.

Οι εταιρείες αυτοκινήτων κατέλαβαν τις πρώτες τέσσερις θέσεις για το μεγαλύτερο ποσό συνολικών δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη φέτος σε μία έρευνα των ιαπωνικών εταιρειών που δημοσιεύθηκε στις 23 Ιουλίου από τη Nikkan Kogyo. Πρόκειται για μία μέτρηση που έχει κύριο προσανατολισμό προς τις εταιρείες ηλεκτρονικών και καταναλωτικών αγαθών.

Ωστόσο, φέτος, ο μεγαλύτερος επενδυτής της Ιαπωνίας είναι η Toyota με προϋπολογισμό 1,1 δισ. γιεν (10,13 δισ. δολάρια) για το οικονομικό έτος 2019. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η Honda, η οποία διέθεσε 860 δισ. γιεν (7,92 δισ. δολάρια). Η Nissan, στην τρίτη θέση με 550 δισ. γιεν (5,06 δισ. δολάρια) και ο παγκόσμιος προμηθευτής Denso, που είναι συνδεδεμένος με την Toyota, είναι στη τέταρτη θέση με 520 δισ. γιεν (4,79 δισ. δολάρια).

Οι δαπάνες τους ξεπέρασαν εκείνες των ιαπωνικών εταιρειών υψηλής τεχνολογίας όπως η Sony, η Panasonic και η Toshiba, οι οποίες πριν από χρόνια έθεσαν το παγκόσμιο πρότυπο για ηλεκτρονικά gadget και ψηφιακή δημιουργικότητα.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ενισχύουν τις επενδύσεις τους στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης για να φέρουν μερικά από αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα στη μαζική παραγωγή. Αγωνίζονται για την εφαρμογή συστημάτων λογισμικού και τεχνητής νοημοσύνης στα αυτοκίνητα.

Η Sony έχει τον πέμπτο μεγαλύτερο προϋπολογισμό στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης. Η Panasonic είναι στην έβδομη θέση.

Η Aisin Seiki -ένας άλλος προμηθευτής του ομίλου Toyota- πήρε τη 15η θέση, η Mitsubishi στο νούμερο 22, η Mazda στο νούμερο 23 και η Subaru στην 26η θέση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης έρχεται... τρέχοντας
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης έρχεται... τρέχοντας
Η CUPRA αποκαλύπτει το όραμά της για το μέλλον με ένα ηλεκτρικό... Concept και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του μέλλοντος, συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση, την προηγμένη τεχνολογία και την εκλεπτυσμένη σχεδίαση.
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης έρχεται... τρέχοντας
Η αεροδυναμική συμπεριφορά και η οικονομία καυσίμου
Η αεροδυναμική συμπεριφορά και η οικονομία καυσίμου
Η δυνατότητα ενός αυτοκινήτου να κινείται με την καλύτερη δυνατή απόδοση μέσα στον αέρα είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς συμβάλλει αποφασιστικά στην οικονομία καυσίμου.
Η αεροδυναμική συμπεριφορά και η οικονομία καυσίμου
SUV ή sedan -Δύο δημοφιλείς κατηγορίες ανταγωνίζονται σε κύρος και πωλήσεις
SUV ή sedan -Δύο δημοφιλείς κατηγορίες ανταγωνίζονται σε κύρος και πωλήσεις
Τα SUV, δηλαδή τα οχήματα ελεύθερου χρόνου, την τελευταία πενταετία κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω τους όλα τα βλέμματα, κλέβοντας λίγο από την δόξα των sedan που παραμένουν οι κυρίαρχοι των προτιμήσεων των οδηγών.
SUV ή sedan -Δύο δημοφιλείς κατηγορίες ανταγωνίζονται σε κύρος και πωλήσεις
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Nissan που εκτιμά ότι ο πιο δημοφιλής λόγος για τους οδηγούς που εξετάζουν μια τέτοια αγορά, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών.
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει προκαλέσει διακοπές σε εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και ώθησε τις εταιρείες να αναστείλουν τις αποστολές στη Ρωσία και προκαλεί μεγάλα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφέρει το Automotive News Europe.
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά περισσότερο από 25% φέτος σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019 προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και ζητά ένα πλαίσιο πολιτικής, που θα επιτρέπει στην αγορά να ανακάμψει και να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα η στροφή προς μοντέλα μηδενικών ρύπων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη