Εκατομμύρια φίλαθλοι σε όλον τον κόσμο προετοιμάζονται είτε να ταξιδέψουν στην Αμερική είτε να απολαύσουν από τους τηλεοπτικούς τους δέκτες το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου.
Στα 15,6 τρισεκατομμύρια δολάρια προβλέπονται ότι θα φτάσουν μέχρι το 2029 οι απώλειες για την παγκόσμια οικονομία λόγω του κυβερνοεγκλήματος που εξελίσσεται σε μια από τις μεγαλύτερες απειλές, σύμφωνα με νέα έρευνα της ομάδας Signal Insights της Mastercard.
Η Kaspersky εντόπισε και μπλόκαρε περισσότερες από 142 εκατομμύρια επιθέσεις phishing το β’ τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας αύξηση 3,3% σε σχέση με το α’ τρίμηνο.
Μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις λαμβάνουν χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν – από παγκόσμια πρωταθλήματα και διεθνή τουρνουά έως τελικούς μεγάλης σημασίας εθνικών πρωταθλημάτων.
Ασύλληπτη ένταση και έκταση έχουν πάρει οι επιθέσεις από μεμονωμένους εγκληματίες του διαδικτύου ή από οργανωμένα κυκλώματα, που στόχο έχουν είτε την απευθείας υφαρπαγή περιουσιακών στοιχείων είτε την κλοπή πολύτιμων πληροφοριών και δεδομένων, που πωλούνται σαν ζεστό ψωμί στη «μαύρη» ψηφιακή αγορά.
Ούτε τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα δεν μπορούν να θεωρούνται, πλέον, ασφαλή για τις ψηφιακές μας συναλλαγές, καθώς οι συμμορίες που λυμαίνονται τον κυβερνοχώρο έχουν αναπτύξει απίστευτες τεχνικές εξαπάτησης ακόμα και των πιο υποψιασμένων καταναλωτών.
Οι διαδικτυακές απάτες αυξάνονται και γίνονται ολοένα και πιο εξελιγμένες, εξαιτίας της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης. Η Airbnb δινει έξι βασικές συμβουλές για ασφαλείς διαδικτυακές κρατήσεις και προστασία των χρηστών και αυτό το καλοκαίρι.
Τη μορφή επιδημίας έχουν πάρει οι απάτες από επιτήδειους, που χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να πείσουν τα θύματα τους ότι συνομιλούν με ανθρώπους εμπιστοσύνης, όπως τους λογιστές τους.
Ενόψει της Διεθνούς Ημέρας Οικογένειας, που γιορτάζεται στις 15 Μαΐου, οι ειδικοί της Kaspersky ανέλυσαν τις ψηφιακές απειλές που χρησιμοποιούν ως δόλωμα δημοφιλή brands τα οποία απευθύνονται στην οικογένεια, όπως η Disney, η LEGO, η Toca Boca κα.
Σχεδόν κάθε χρήστης του διαδικτύου έχει πιθανότατα βιώσει εκείνη τη δυσάρεστη στιγμή που ανοίγει ένα αναδυόμενο παράθυρο, ισχυριζόμενο ότι η συσκευή του έχει «κολλήσει» κάποιο ιό και τον προτρέπει να καλέσει για τεχνική υποστήριξη ή να κατεβάσει λογισμικό ασφαλείας. Πρόκειται για μια συνηθισμένη διαδικτυακή απάτη, την οποία η Google προσπαθεί πλέον να καταπολεμήσει πιο δυναμικά, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη.
Όχι αδίκως, η κυβερνοασφάλεια βρίσκεται, πλέον, στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών, καθώς οι επιθέσεις παίρνουν τη μορφή τσουνάμι, χωρίς να εξαιρούνται ακόμα και στόχοι υψηλής ασφάλειας όπως η Άμυνα.
Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας—λόγω δασμών, γεωπολιτικών γεγονότων, ή άλλων αναταράξεων στην αγορά—οι κίνδυνοι απάτης συνήθως αυξάνονται, όπως είναι και αναμενόμενο σε ένα ρευστό οικονομικό περιβάλλον. Είναι πιθανό επιτήδειοι με κακούς σκοπούς να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, δρώντας σε διάφορους κρίσιμους τομείς.
Η Revolut δημοσίευσε σήμερα την τρίτη Αναφορά Ασφάλειας Καταναλωτών και Οικονομικού Εγκλήματος, αποκαλύπτοντας τις ταχέως εξελισσόμενες τακτικές των απατεώνων τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα.