fbpxVolkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση | Economistas.gr
Skip to main content

Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση

Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Φώτο: Shutterstock

Ο όμιλος Volkswagen θα δημιουργήσει κοινοπραξίες για να μπορέσει να αποκτήσει την οικονομική δύναμη την οποία θα χρησιμοποιήσει στην χρηματοδότηση της παραγωγής μπαταριών. Η VW δήλωσε ότι θα επενδύσει 50 δισ. ευρώ σε μπαταρίες, έχοντας ήδη εντοπίσει τους στρατηγικούς εταίρους στην Σουηδία (Northvolt), στη Νότια Κορέα (SKI) και στην Κίνα (LG Chem, Samsung SDI και CATL).

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι μέχρι το 2025 έχει αυξημένες ανάγκες στον τομέα παραγωγής των μπαταριών, οι οποίες μέχρι το 2030 θα διπλασιαστούν. Ήδη η αυτοκινητοβιομηχανία ανακατασκευάζει 16 εργοστάσια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή 33 διαφορετικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάτω από τα σήματα Skoda, Audi, VW και Seat μέχρι τα μέσα του 2023.

Να σημειώσουμε ότι οι πελάτες έχουν καθυστερήσει να "υιοθετήσουν" τα ηλεκτρικά οχήματα λόγω της περιορισμένης λειτουργικής εμβέλειας και των μεγάλων διαστημάτων επαναφόρτισης της μπαταρίας, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και την αυξημένη τιμή της μπαταρίας.

Αν και η VW αναφέρει ότι δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα στην προμήθεια μπαταριών, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Audi του συγκεκριμένου ομίλου αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, αναθεωρώντας προς τα κάτω τα πλάνα της για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως το e-tron στο εργοστάσιό της στις Βρυξέλλες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

VW και Ford ενώνουν δυνάμεις για την ηλεκτροκίνηση
VW και Ford ενώνουν δυνάμεις για την ηλεκτροκίνηση
Η VW θα επενδύσει 2,6 δισεκ. δολάρια στην Argo AI, την μονάδα αυτόνομων οχημάτων της Ford, και η Ford θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα ηλεκτρονικών οχημάτων MEB της VW.
VW και Ford ενώνουν δυνάμεις για την ηλεκτροκίνηση
H Evergrande μπαίνει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων
H Evergrande μπαίνει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων
Την Τετάρτη η δοκιμαζόμενη από τα χρέη της Evergrande,έβγαλε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα σε μια προσπάθεια του κινεζικού κολοσσού ακινήτων να στραφεί προς την αγορά αυτοκινήτων.
H Evergrande μπαίνει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν τα 6,6 εκατομμύρια το 2021
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν τα 6,6 εκατομμύρια το 2021
Στον κόσμο της καθαρής ενέργειας, λίγοι τομείς είναι τόσο δυναμικοί όσο η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δέκα χρόνια νωρίτερα, δηλαδή το 2012, είχαν πουληθεί περίπου 130.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως.
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν τα 6,6 εκατομμύρια το 2021
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030, για να επιτευχθεί η μείωση του CO2 κατά 55% των ρύπων των αυτοκινήτων που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αποτελούν το σημαντικότερο κόστος και όλη η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών έγκειται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027 και σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες αυτό θα γίνει αρκετά νωρίτερα. Παράλληλα οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των νέων αυτοκινήτων ήδη έχουν πέσει σε ιστορικό χαμηλό επίπεδο.
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027