fbpx«Στροφή» των αυτοκινητοβιομηχανιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα | Economistas.gr
Skip to main content

«Στροφή» των αυτοκινητοβιομηχανιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

«Στροφή» των αυτοκινητοβιομηχανιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Φώτο: Shutterstock

Η κατασκευή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα εξελιγμένα υβριδικά μοντέλα είναι το πρώτο μέλημα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η αυτοκίνηση αλλάζει και από το 2020, θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των μοντέλων που αξιοποιούν τον ηλεκτρισμό για να κινηθούν. Οι αλλαγές που θα επέλθουν στη γκάμα των κατασκευαστών αυτοκινήτων απαιτεί τεράστιες επενδύσεις και συνεργασίες.

Η Daimler, το Volkswagen Group, η Volvo, η ZF Friedrichshafen και η Robert Bosch συγκαταλέγονται μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και των προμηθευτών που επεκτείνουν την παραγωγή για να στηρίξουν τη βιομηχανική ώθηση προς τα ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η Daimler, ξεκίνησε την παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού EQC SUV στη Βρέμη της Γερμανίας και θα ξεκινήσει σύντομα την παραγωγή μπαταριών σε γερμανικά εργοστάσια στο Sindelfingen και στο Untertuerkheim καθώς και στο Jawor της Πολωνίας καθώς προετοιμάζεται να κατασκευάσει περισσότερα μοντέλα από για την γκάμα EQ. Η επέκταση της σειράς θα περιλαμβάνει το φορτηγό EQV, το οποίο θα κατασκευαστεί στη Vitoria της Ισπανίας.

Η Volvo, κατασκευάζει τώρα την plug-in υβριδική έκδοση του XC40 στη Γάνδη του Βελγίου, όπου αναμένεται επίσης να παράγει μια πλήρη ηλεκτρική έκδοση του συμπαγούς SUV ήδη από το επόμενο έτος. Η Volvo, κατασκευάζει τα υβριδικά μηχανήματα V60, XC60, V90, XC90 και τα ελαφρά υβρίδια XC60, XC90 στο εργοστάσιό της στο Torsland της Σουηδίας.

Η μητρική εταιρία της Volvo, Zhejiang Geely, η εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων του Λονδίνου, κατασκευάζει το ταξί του TX5 plug-in του Λονδίνου στο Κόβεντρι, της Αγγλία, ενώ το ηλεκτρικό μοντέλο Evija της Lotus, που ανήκει στον ίδιο κινεζικό όμιλο, θα κατασκευασθεί στο εργοστάσιό της βρετανικής μάρκας στο Hethel της Αγγλίας.

Η ZF Friedrichshafen, κατασκευάζει ηλεκτρικούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται σε υβριδικά συστήματα plug-in στις μάρκες Audi, BMW, Porsche, VW και Volvo, καθώς και ηλεκτρικούς οδηγούς άξονα για μοντέλα με μπαταρία της Daimler.

Στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας, η ZF παράγει οκτατάχυτα κιβώτια διπλού συμπλέκτη για τα υβριδικά Bentley και Porsche. Η ZF επίσης κατασκευάζει ηλεκτρικούς κινητήρες στο Pancevo της Σερβίας.

Ο μεγαλύτερος προμηθευτής της Ευρώπης, η Bosch, κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες για Daimler, Porsche, Fiat, Volvo, Peugeot και StreetScooter σε εργοστάσια στη Στουτγάρδη και στο Hildesheim της Γερμανίας.

Ο όμιλος Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, εξακολουθεί να έχει το μεγαλύτερο αποτύπωμα για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων με 15 εργοστάσια.

Αυτά περιλαμβάνουν το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες, το οποίο ήδη κατασκευάζει το πλήρες ηλεκτρικό SUV e-tron, και την Porsche, η οποία ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη σειριακή παραγωγή του EV Taycan στο εργοστάσιό της στο Zuffenhausen.

Η μάρκα VW έχει επενδύσει 1 δις ευρώ στο εργοστάσιο της στο Zwickau της Γερμανίας, όπου θα κατασκευάσει το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ID3.

Η συμμαχία Renault-Nissan-AvtoVAZ κατατάσσεται δεύτερη στη λίστα με 11 εργοστάσια στην Ευρώπη, ακολουθούμενη από την Daimler και την κατά 100% θυγατρική της Accumotive, η οποία είναι η Νο 3 με 11 εργοστάσια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η BMW ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό MINI
Η BMW ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό MINI
Η BMW θα ξεκινήσει την κατασκευή του νέου ηλεκτρικού οχήματος Mini στο βρετανικό της εργοστάσιο από τα τέλη του 2019, με τα πρώτα οχήματα να φθάνουν στους πελάτες από την άνοιξη της επόμενης χρονιάς.
Η BMW ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό MINI
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor Corp ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων παγκοσμίως εξαιτίας ενός ηλεκτρονικού προβλήματος, το οποίο μπορεί να οδηγήσει στην μη ανάπτυξη των αερόσακων.
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Αυτοκίνητο: Ανάκαμψη των πωλήσεων προβλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Αυτοκίνητο: Ανάκαμψη των πωλήσεων προβλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
H Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) προβλέπει ότι το 2021 θα σημειωθεί ανάκαμψη του όγκου των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων.
Αυτοκίνητο: Ανάκαμψη των πωλήσεων προβλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Nissan που εκτιμά ότι ο πιο δημοφιλής λόγος για τους οδηγούς που εξετάζουν μια τέτοια αγορά, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών.
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιθυμούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιθυμούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η ηλεκτροκίνηση τρέχει με γοργούς ρυθμούς και το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η αύξηση της αυτονομίας. Σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα που επεξεργάζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η αύξηση της αυτονομίας άνω των 1000 χιλιομέτρων είναι εφικτή.
Αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιθυμούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει προκαλέσει διακοπές σε εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και ώθησε τις εταιρείες να αναστείλουν τις αποστολές στη Ρωσία και προκαλεί μεγάλα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφέρει το Automotive News Europe.
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία