fbpxΓαλλία: «Πάτωσαν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο | Economistas.gr
Skip to main content

Γαλλία: «Πάτωσαν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο

Γαλλία: «Πάτωσαν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο
Φωτο: Shutterstock

Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στη Γαλλία μειώθηκαν κατά 72% τον Μάρτιο, μετά το κλείσιμο των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, λόγω του κορωνοϊού. Οι ταξινομήσεις των καινούριων αυτοκινήτων στη Γαλλία ήταν μόλις 62.688 μονάδες.

Ανάλογες μειώσεις στον όγκο των πωλήσεων των αυτοκινήτων είναι πιθανό να σημειωθούν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, λόγω των μέτρων που επιβάλλονται για να περιορισθεί η επιδημία, αναφέρει το Automotive News Europe. Οι πωλήσεις στην Κίνα τον Φεβρουάριο μειώθηκαν κατά 80%.

Οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα μειωθούν έως και 20% για το 2020, σε σχέση με το 2019, ανάλογα με το πόσο θα διαρκέσουν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας και κλεισίματος των αντιπροσωπειών.

Όλες οι μάρκες που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτοκινήτου στη Γαλλία, παρουσίασαν απότομη πτώση του όγκου των πωλήσεων τον Μάρτιο.

Οι πωλήσεις ανά μάρκα

Την μικρότερη πτώση στις πωλήσεις σημείωσε η DS, μια πολυτελής φίρμα που ανήκει στο γκρουπ PSA. Η υστέρηση στις πωλήσεις ήταν 38%, σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο. Οι απώλειες σε άλλες μάρκες: Mini -50%, Kia -53%, Toyota -57%, Hyundai -57%.

Από τις μάρκες του ομίλου PSA, τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων υπέστη η Opel. Η γερμανική μάρκα που εξαγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2018, από τον γαλλικό όμιλο PSA, κατέγραψε μείωση των πωλήσεων στη Γαλλία κατά 89%. Η Jeep είχε επίσης μεγάλη αρνητική επίδοση -85%. Η Fiat ήταν κάτω -82%, την ίδια πτωτική επίδοση είχε και η Suzuki(-82%).

Η επίδοση του γκρουπ PSA(Peugeot, Citroen, DS, Opel) μειώθηκε κατά 73%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η Peugeot ήταν κάτω 69% και η Citroen -77%.

Οι πωλήσεις του Ομίλου Renault μειώθηκαν κατά 72%. Η Renault -69% και η Dacia -80%.

Ο όμιλος Volkswagen έχασε 79%, από τον όγκο των πωλήσεων του. Η Volkswagen μειώθηκε κατά 81%, η Audi σημείωσε πτώση κατά 76% και η Skoda ήταν κάτω 75%.

Οι πωλήσεις μάρκας BMW μειώθηκαν κατά 68% και η Mercedes έχασε το 72%, του όγκου των πωλήσεων που σημείωσε τον Μάρτιο του 2019. Η Ford έχασε το 80% των πωλήσεων της και η Nissan το 75%. Οι πωλήσεις της Volvo μειώθηκαν κατά 61%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν το μερίδιο της εσωτερικής αγοράς τους να αυξάνεται τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Kίνα: Ετήσια αύξηση 3,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021
Kίνα: Ετήσια αύξηση 3,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021
Ετήσια αύξηση 3,8% στα 26,28 εκατομμύρια οχήματα, κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά το 2021, όπως έδειξαν χθες τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM).
Kίνα: Ετήσια αύξηση 3,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Τον Ιανουάριο του 2022, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ κατέγραψαν σημαντική μείωση σε σχέση με τον αντίστοιχο μηνά του 2021.
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το 2021, το ντίζελ συνέχισε να κυριαρχεί στις πωλήσεις νέων μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιπροσωπεύοντας το 95,8% της αγοράς (96,5% το 2020).
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση