fbpxΗ Renault αξιοποιεί το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων | Economistas.gr
Skip to main content

Η Renault αξιοποιεί το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων

Η Renault αξιοποιεί το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων
Renault/ Φωτογραφία AP

Η Renault Group και η Plug Power Inc., παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις υδρογόνου και κυψελών καυσίμου, παρουσίασαν την HYVIA. Η κοινή επιχείρηση ανήκει εξίσου στους δύο εταίρους και έχει πρόεδρο τον Ντέιβιντ Χόρντερμπαχ, ένα στέλεχος της Renault Group με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε στρατηγικές, προϊόντα και διεθνείς πωλήσεις.

Η ονομασία HYVIA προήλθε από την ένωση του «HY» από το υδρογόνο και τη λατινική λέξη «VIA» που σημαίνει δρόμος. Η Renault Group έχει στόχο να μειώσει δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και στην προσπάθειά της έχει εντάξει και τα επαγγελματικά οχήματα, όπως τα LCV, τα οποία απαιτούν μεγαλύτερη εμβέλεια και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού, λειτουργικές απαιτήσεις τις οποίες οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου εξυπηρετούν.

Η ενσωματωμένη τεχνολογία υδρογόνου HYVIA συμπληρώνει την τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την εμβέλεια του οχήματος στα 500 χλμ. με γρήγορο χρόνο επαναφόρτισης 3 λεπτών. Αυτά τα πλεονεκτήματα ταιριάζουν ιδιαίτερα σε ορισμένες χρήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν τις κανονιστικές προκλήσεις των κέντρων πόλεων από τον άνθρακα.

Τα πρώτα τρία οχήματα κυψελών καυσίμου που κυκλοφόρησαν στην αγορά από τη HYVIA θα βασίζονται στην πλατφόρμα Renault Master, θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη έως το τέλος του 2021 και θα συνοδεύονται από την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και την παροχή πράσινου υδρογόνου.

Η Plug Power είναι ηγέτης στις λύσεις που εξυπηρετούν την παροχή υδρογόνου, με 110 σταθμούς. Έχει τη δυνατότητα διανομής περισσότερων από 40 τόνων υδρογόνου την ημέρα. Η εταιρεία είναι τεχνολογικός ηγέτης στις λύσεις πράσινου υδρογόνου με ηλεκτρόλυση.

Η Renault είναι πρωτοπόρος στην αξιοποίηση του υδρογόνου από το 2014 με περισσότερα από 100 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στον δρόμο. Στόχος είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοράς 30% στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα με κινητήρα υδρογόνου στην Ευρώπη έως το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν το μερίδιο της εσωτερικής αγοράς τους να αυξάνεται τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Τον Ιανουάριο του 2022, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ κατέγραψαν σημαντική μείωση σε σχέση με τον αντίστοιχο μηνά του 2021.
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το 2021, το ντίζελ συνέχισε να κυριαρχεί στις πωλήσεις νέων μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιπροσωπεύοντας το 95,8% της αγοράς (96,5% το 2020).
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση