fbpxΗ Renault αξιοποιεί το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων | Economistas.gr
Skip to main content

Η Renault αξιοποιεί το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων

Η Renault αξιοποιεί το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων
Renault/ Φωτογραφία AP

Η Renault Group και η Plug Power Inc., παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις υδρογόνου και κυψελών καυσίμου, παρουσίασαν την HYVIA. Η κοινή επιχείρηση ανήκει εξίσου στους δύο εταίρους και έχει πρόεδρο τον Ντέιβιντ Χόρντερμπαχ, ένα στέλεχος της Renault Group με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε στρατηγικές, προϊόντα και διεθνείς πωλήσεις.

Η ονομασία HYVIA προήλθε από την ένωση του «HY» από το υδρογόνο και τη λατινική λέξη «VIA» που σημαίνει δρόμος. Η Renault Group έχει στόχο να μειώσει δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και στην προσπάθειά της έχει εντάξει και τα επαγγελματικά οχήματα, όπως τα LCV, τα οποία απαιτούν μεγαλύτερη εμβέλεια και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού, λειτουργικές απαιτήσεις τις οποίες οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου εξυπηρετούν.

Η ενσωματωμένη τεχνολογία υδρογόνου HYVIA συμπληρώνει την τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την εμβέλεια του οχήματος στα 500 χλμ. με γρήγορο χρόνο επαναφόρτισης 3 λεπτών. Αυτά τα πλεονεκτήματα ταιριάζουν ιδιαίτερα σε ορισμένες χρήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν τις κανονιστικές προκλήσεις των κέντρων πόλεων από τον άνθρακα.

Τα πρώτα τρία οχήματα κυψελών καυσίμου που κυκλοφόρησαν στην αγορά από τη HYVIA θα βασίζονται στην πλατφόρμα Renault Master, θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη έως το τέλος του 2021 και θα συνοδεύονται από την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και την παροχή πράσινου υδρογόνου.

Η Plug Power είναι ηγέτης στις λύσεις που εξυπηρετούν την παροχή υδρογόνου, με 110 σταθμούς. Έχει τη δυνατότητα διανομής περισσότερων από 40 τόνων υδρογόνου την ημέρα. Η εταιρεία είναι τεχνολογικός ηγέτης στις λύσεις πράσινου υδρογόνου με ηλεκτρόλυση.

Η Renault είναι πρωτοπόρος στην αξιοποίηση του υδρογόνου από το 2014 με περισσότερα από 100 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στον δρόμο. Στόχος είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοράς 30% στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα με κινητήρα υδρογόνου στην Ευρώπη έως το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

PSA και Fiat Chrysler «σφραγίζουν» την ένωσή τους
PSA και Fiat Chrysler «σφραγίζουν» την ένωσή τους
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία PSA και η ιταλοαμερικανική Fiat-Chrysler υπέγραψαν «δεσμευτική συμφωνία προσέγγισης» ενόψει της συγχώνευσης μεταξύ ίσων των δραστηριοτήτων τους «ώστε να σχηματισθεί ο 4ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων».
PSA και Fiat Chrysler «σφραγίζουν» την ένωσή τους
Γαλλία: «Πάτωσαν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο
Γαλλία: «Πάτωσαν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα μειωθούν έως και 20% για το 2020, σε σχέση με το 2019, ανάλογα με το πόσο θα διαρκέσουν τα μέτρα περιορισμού.
Γαλλία: «Πάτωσαν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο
SOS από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ατακτο Brexit μπορεί να κοστίσει 110 δισ.
SOS από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ατακτο Brexit μπορεί να κοστίσει 110 δισ.
Ευρωπαϊκές και βρετανικές βιομηχανίες παραγωγής οχημάτων κάλεσαν σήμερα τις δύο πλευρές (ΕΕ και Βρετανία) να συμφωνήσουν το συντομότερο δυνατό σε μία ένα συμφωνία ελεύθερου εμπορίου.
SOS από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ατακτο Brexit μπορεί να κοστίσει 110 δισ.
Από το 2022 θα υπάρχει σύστημα περιορισμού ταχύτητας σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων
Από το 2022 θα υπάρχει σύστημα περιορισμού ταχύτητας σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων
Περισσότεροι από 26.000 θάνατοι στους δρόμους σημειώνονται κάθε χρόνο στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας και Μεταφορών (ETSC).
Από το 2022 θα υπάρχει σύστημα περιορισμού ταχύτητας σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων