fbpxΕτήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο | Economistas.gr
Skip to main content

Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο

Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Shutterstock

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν το μερίδιο της εσωτερικής αγοράς τους να αυξάνεται τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.

Οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων αντιστοιχούσαν σε ποσοστό 47,5% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών οχημάτων τον προηγούμενο μήνα, με ετήσια αύξηση 6,2%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας ένωσης.

Το μερίδιο της αγοράς τους αυξήθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες από τον Σεπτέμβριο, όπως ανέφερε η ίδια ένωση.

Το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων των κινεζικών εταιριών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 28,1%, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 43,8% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών οχημάτων, με μία αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 6,6% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το 2021, το ντίζελ συνέχισε να κυριαρχεί στις πωλήσεις νέων μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιπροσωπεύοντας το 95,8% της αγοράς (96,5% το 2020).
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Κίνα: Οι πωλήσεις αυτοκινήτων κατέγραψαν τον Αύγουστο τη μεγαλύτερη αύξηση της 10ετίας
Κίνα: Οι πωλήσεις αυτοκινήτων κατέγραψαν τον Αύγουστο τη μεγαλύτερη αύξηση της 10ετίας
Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Κίνα κατέγραψαν τον Αύγουστο αύξηση 28,9% σε ετήσια βάση, την υψηλότερη εδώ και μία δεκαετία, χάρη στα ηλεκτρικά οχήματα, όπως ανακοίνωσε σήμερα ένωση του κλάδου.
Κίνα: Οι πωλήσεις αυτοκινήτων κατέγραψαν τον Αύγουστο τη μεγαλύτερη αύξηση της 10ετίας
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά περισσότερο από 25% φέτος σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019 προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και ζητά ένα πλαίσιο πολιτικής, που θα επιτρέπει στην αγορά να ανακάμψει και να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα η στροφή προς μοντέλα μηδενικών ρύπων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027 και σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες αυτό θα γίνει αρκετά νωρίτερα. Παράλληλα οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των νέων αυτοκινήτων ήδη έχουν πέσει σε ιστορικό χαμηλό επίπεδο.
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Kίνα: Ετήσια αύξηση 22,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις των κινεζικών επιβατικών οχημάτων τo 2022
Kίνα: Ετήσια αύξηση 22,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις των κινεζικών επιβατικών οχημάτων τo 2022
Οι πωλήσεις των κινεζικών επιβατικών οχημάτων κατέγραψαν αύξηση 22,8% το 2022, μετά από την προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα να βελτιώσουν την ποιότητα των παραγόμενων οχημάτων, όπως δείχνουν τα στοιχεία του αναφερόμενου βιομηχανικού τομέα.
Kίνα: Ετήσια αύξηση 22,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις των κινεζικών επιβατικών οχημάτων τo 2022
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Ο Λιου Γιφάνφκ κατοικεί στη Σενγιάνγκ, πρωτεύουσα της επαρχίας Λιαονίνγκ που βρίσκεται στη βορειοανατολική Κίνα, ενώ αντικατέστησε το αυτοκίνητο κόμπακτ που είχε με μία BMW σεντάν το 2012, καθώς πίστευε ότι η γερμανική μάρκα είχε γίνει οικονομικά προσιτή για τις περισσότερες κινεζικές οικογένειες.
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας