fbpxΕτήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο | Economistas.gr
Skip to main content

Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο

Ετήσια αύξηση 6,2% κατέγραψαν οι πωλήσεις των Κινέζικων επιβατικών οχημάτων τον Οκτώβριο
Shutterstock

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν το μερίδιο της εσωτερικής αγοράς τους να αυξάνεται τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.

Οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων αντιστοιχούσαν σε ποσοστό 47,5% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών οχημάτων τον προηγούμενο μήνα, με ετήσια αύξηση 6,2%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας ένωσης.

Το μερίδιο της αγοράς τους αυξήθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες από τον Σεπτέμβριο, όπως ανέφερε η ίδια ένωση.

Το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων των κινεζικών εταιριών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 28,1%, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 43,8% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών οχημάτων, με μία αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 6,6% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kίνα: Ετήσια αύξηση 3,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021
Kίνα: Ετήσια αύξηση 3,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021
Ετήσια αύξηση 3,8% στα 26,28 εκατομμύρια οχήματα, κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά το 2021, όπως έδειξαν χθες τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM).
Kίνα: Ετήσια αύξηση 3,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2021
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Τον Ιανουάριο του 2022, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ κατέγραψαν σημαντική μείωση σε σχέση με τον αντίστοιχο μηνά του 2021.
Ιστορικό χαμηλό στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Το 2021, το ντίζελ συνέχισε να κυριαρχεί στις πωλήσεις νέων μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιπροσωπεύοντας το 95,8% της αγοράς (96,5% το 2020).
Το ντίζελ κυριάρχησε στα νέα επαγγελματικά οχήματα το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση