Πόσοι κλαίνε στη δουλειά; Αποκαλυπτική έρευνα

NEWSROOM
Αντρας κλαίει
Φωτογραφία: Shutterstock

Η δουλειά μπορεί να σας γεμίζει και να σας κάνει πολλές φορές να χαμογελάτε με όσα επιτυγχάνετε, ωστόσο, μπορεί να γίνει αγχωτική και δύσκολη.

Δεν είναι λίγες οι φορές, λοιπόν, που ορισμένοι ξεσπούν σε κλάματα στη δουλειά. Εάν σας έχει συμβεί, να ξέρετε πως δεν είστε μόνοι. Μια νέα έρευνα που διεξήχθη από την ιστοσελίδα ευρέσεως εργασίας Monster, έδειξε πως ανάμεσα στους 3.078 ερωτηθέντες, σχεδόν το 83% έχουν κλάψει στη δουλειά και περίπου οι μισοί (45,4%) είπαν πως γι’ αυτό ευθυνόταν ο επικεφαλής του ή κάποιος συνάδελφος. Αλλοι λόγοι που έφεραν δάκρυα στη δουλειά είναι προσωπικά θέματα (18,5%), φόρτος εργασίας (15,7%) και μπούλινγκ (12,8%).

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες ισχυρίστηκαν πως έχουν κλάψει μόνο «μερικές φορές», ωστόσο, η ειδικός σταδιοδρομίας του Monster, Vicki Salemi εκφράζει την ανησυχία της. «Οταν κλαις στη δουλειά σημαίνει πως βρίσκεσαι σε ένα τοξικό περιβάλλον. Υπάρχουν αρκετές δουλειές εκεί έξω που είναι ακριβώς το αντίθετο, σας κάνουν να αισθανθείτε χαρούμενοι και επιτυχημένοι», λέει στο Bustle. «Εάν κλαίτε κάθε εβδομάδα, είναι σίγουρα σημάδι ότι ήρθε η ώρα να ψάξετε για νέα δουλειά», επισημαίνει.

«Δεν πρέπει να είστε υπό πίεση στην δουλειά, αλλά εάν ρίχνετε δάκρυα, παρακαλώ σημειώστε ότι δεν είστε μόνοι, παρόλο που μπορεί να αισθανθείτε έτσι», επισημαίνει η Salemi, η οποία προτείνει σε μια τέτοια περίπτωση να φύγετε από το γραφείο και να κάνετε μια βόλτα σε πάρκο, γιόγκα ή να μιλήσετε με τους φίλους σας ή κάποιον ειδικό.

Μπορεί τα στοιχεία να σας εκπλήσσουν, αλλά παρουσιάζουν τη ζωή στο γραφείο και αποκτούν ιδιαίτερη βάση, εάν λάβετε υπόψη σας δεδομένα άλλων ερευνών. Το αμερικανικό ινστιτούτο για το στρες, υποστηρίζει πως το άγχος στη δουλειά έχει κλιμακωθεί τις τελευταίες δεκαετίες. Μελέτη του 2018 που διεξήχθη για το Quartz από το SurveyMonkey Audience, έδειξε ότι το 18% των εργαζομένων αντιμετωπίζουν άγχος ή κατάθλιψη που επηρεάζει τη δουλειά τους. Το ποσοστό αυτό ήταν σχεδόν διπλάσιο (30%) στους Millennial και τη Gen Z.

Το ινστιτούτο υπογραμμίζει τη σημασία αλλαγής περιβάλλοντος ή συζήτησης με τους προϊσταμένους σας σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας ενός πιο θετικού χώρου, όταν διαπιστωθεί πως το άγχος χτυπάει «κόκκινο». Απευθυνόμενο στους εργαζομένους τους προτείνει να χαίρονται πραγματικά τις ημέρες που έχουν άδεια και να αποφορτίζονται ή να αλλάξουν διακόσμηση στο γραφείο τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ