Τα τελευταία χρόνια, η Gen Z (13-28) έχει γίνει ο πρωταγωνιστής μιας αθόρυβης αλλά ουσιαστικής αλλαγής στη μόδα, τη στροφή στα vintage και second-hand καταστήματα.
Οι επιθυμίες και η γενικότερη στάση ζωής, έχουν βρεθεί στο επίκεντρο πλήθους ερευνών και μελετών για την Generation Z (όσους έχουν γεννηθεί περίπου μεταξύ 1997-2012) τα τελευταία χρόνια, επιχειρώντας να αποκρυπτογραφήσουν το dna του επόμενου παραγωγικού δυναμικού και φυσικά καταναλωτικού κοινού.
Μια νέα παγκόσμια μελέτη από την International Workplace Group (IWG), την κορυφαία πλατφόρμα εργασίας στον κόσμο, με επωνυμίες όπως η Spaces, η Regus και η HQ, αποκαλύπτει ότι οι εργαζόμενοι της Gen Ζ διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) από το σύνολο του εργατικού δυναμικού, υποστηρίζοντας τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους ώστε να συμβάλλουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και βελτίωσης της συνεργασίας σε υβριδικά εργασιακά περιβάλλοντα.
Η Gen Ζ ζει ένα περίεργο παράδοξο: ενώ πολλοί δεν μπορούν να πληρώσουν το ενοίκιο, αυτή η γενιά αναμένεται να γίνει η πλουσιότερη στην ιστορία μέσα στα επόμενα χρόνια. Μοιάζει αντιφατικό, αλλά οι αριθμοί δεν λένε ψέματα.
Σε πολλούς Gen Zers αρέσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok, οπότε είναι λογικό να απευθύνονται στην πλατφόρμα για οικονομικές συμβουλές.
Μια πρόσφατη έκθεση έδειξε ότι πολλές εταιρείες δεν ήταν ικανοποιημένες με τις νέες προσλήψεις υπαλλήλων που ανήκουν στην Generation Z (Gen Z) και ενδέχεται να αποφύγουν την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων στο μέλλον.
Το τοπίο της στέγασης στην Ευρώπηhttps://www.economistas.gr/eyropi αλλάζει δραματικά, καθώς οι οικονομικές προκλήσεις και οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των νέων οδηγούν σε μια νέα τάση: τη συγκατοίκηση.
Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η Κινεζική αγορά ήταν παράδεισος για τις εταιρείες πολυτελείας. Μάλιστα, οι καλύτεροι πελάτες ήταν νέοι, κυρίως μορφωμένοι, άνθρωποι με καλές δουλειές.
Οι Millennials και οι Gen Zers εκμεταλλεύονται τα ρεπό και τα Σαββατοκύριακα τους «σαπίζοντας στο κρεβάτι» - μια τάση που περιλαμβάνει το να περνούν όλη την ημέρα κάτω από την άνεση του παπλώματος τους, ενώ κοιμούνται, βλέπουν τηλεόραση ή χαζεύουν στο κινητό τους.
Οι αποφάσεις της γενιάς Z καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από το TikTok Η γενιά Z στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ακολουθεί τα πρότυπα της μόδας από τα είδωλα της και τους influencers, καθοδηγούμενη σε μεγάλο βαθμό από το TikTok.
Το νέο βιβλίο του κοινωνικού ψυχολόγου Jonathan Haidt «The Anxious Generation» απευθύνει επείγουσα έκκληση για δράση, καθώς υποστηρίζει ότι οι αποδείξεις υπάρχουν.