GENERATION Z

Εργαζόμενοι σε γραφείο

Tα «θέλω» της Generation Z

Οι επιθυμίες και η γενικότερη στάση ζωής, έχουν βρεθεί στο επίκεντρο πλήθους ερευνών και μελετών για την Generation Z (όσους έχουν γεννηθεί περίπου μεταξύ 1997-2012) τα τελευταία χρόνια, επιχειρώντας να αποκρυπτογραφήσουν το dna του επόμενου παραγωγικού δυναμικού και φυσικά καταναλωτικού κοινού.
NEWSROOM /
Εργαζόμενοι σε γραφείο

Νέα έρευνα: Η Gen Z εκπαιδεύει τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους της στη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα παγκόσμια μελέτη από την International Workplace Group (IWG), την κορυφαία πλατφόρμα εργασίας στον κόσμο, με επωνυμίες όπως η Spaces, η Regus και η HQ, αποκαλύπτει ότι οι εργαζόμενοι της Gen Ζ διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) από το σύνολο του εργατικού δυναμικού, υποστηρίζοντας τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους ώστε να συμβάλλουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και βελτίωσης της συνεργασίας σε υβριδικά εργασιακά περιβάλλοντα.
NEWSROOM /
Φόρος

Η Gen Ζ δεν μπορεί να πληρώσει το ενοίκιο, αλλά σύντομα θα είναι η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία

Η Gen Ζ ζει ένα περίεργο παράδοξο: ενώ πολλοί δεν μπορούν να πληρώσουν το ενοίκιο, αυτή η γενιά αναμένεται να γίνει η πλουσιότερη στην ιστορία μέσα στα επόμενα χρόνια. Μοιάζει αντιφατικό, αλλά οι αριθμοί δεν λένε ψέματα.
NEWSROOM /
Φωτο: Shutterstock

Γιατί πολλές εταιρείες απολύουν εργαζόμενους της γενιάς Z λίγο μετά την πρόσληψή τους

Μια πρόσφατη έκθεση έδειξε ότι πολλές εταιρείες δεν ήταν ικανοποιημένες με τις νέες προσλήψεις υπαλλήλων που ανήκουν στην Generation Z (Gen Z) και ενδέχεται να αποφύγουν την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων στο μέλλον.
NEWSROOM /
Ακίνητα στην Αθήνα

Η Νέα Εποχή στη Στέγαση: Η Gen Ζ Αλλάζει τα Δεδομένα στην Ευρώπη

Το τοπίο της στέγασης στην Ευρώπηhttps://www.economistas.gr/eyropi αλλάζει δραματικά, καθώς οι οικονομικές προκλήσεις και οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των νέων οδηγούν σε μια νέα τάση: τη συγκατοίκηση.
Lous Vuitton

Τέλος οι Louis Vuitton για την GenZ της Κίνας – πλέον μόνο «μαϊμούδες»

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η Κινεζική αγορά ήταν παράδεισος για τις εταιρείες πολυτελείας. Μάλιστα, οι καλύτεροι πελάτες ήταν νέοι, κυρίως μορφωμένοι, άνθρωποι με καλές δουλειές.
ΚΛΕΙΩ ΝΙΚΟΛΑΟΥ /
Φωτογραφία: Unsplash

Οι ειδικοί αποφάνθηκαν: Το «άραγμα» στο κρεβάτι δεν κάνει καλό -Ποιες εναλλακτικές προτείνουν

Οι Millennials και οι Gen Zers εκμεταλλεύονται τα ρεπό και τα Σαββατοκύριακα τους «σαπίζοντας στο κρεβάτι» - μια τάση που περιλαμβάνει το να περνούν όλη την ημέρα κάτω από την άνεση του παπλώματος τους, ενώ κοιμούνται, βλέπουν τηλεόραση ή χαζεύουν στο κινητό τους.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΤΣΑΣ /
Gen Z: Πώς TikTok και influencers επηρεάζουν τις αγορές τους

Gen Z: Πώς TikTok και influencers επηρεάζουν τις αγορές τους

Οι αποφάσεις της γενιάς Z καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από το TikTok Η γενιά Z στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ακολουθεί τα πρότυπα της μόδας από τα είδωλα της και τους influencers, καθοδηγούμενη σε μεγάλο βαθμό από το TikTok.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΤΣΑΣ /