Τη συνεργασία της με νέες εταιρίες, ισχυρά brand names σε σειρά κλάδων της οικονομίας, ανακοίνωσε η ελληνική πολυεθνική εταιρία στον κλάδο του ψηφιακού μετασχηματισμού, Generation Y International e-Business Hub.
H Έρευνα της Deloitte για τους Gen Z and τους Millennials διερευνά πώς τα ανατρεπτικά γεγονότα των τελευταίων τριών ετών διαμόρφωσαν τις ζωές και τις απόψεις των ερωτηθέντων
Περισσότεροι από δύο στους τρεις Ευρωπαίους που ανήκουν στην Generation Z αισθάνονται μοναχικά από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky.
Η μελέτη του Ομίλου Adecco αναδεικνύει μια σειρά από τάσεις που εταιρείες, ηγέτες αλλά και επαγγελματίες στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, μπορούν να αξιοποιήσουν για να διαμορφώσουν αποτελεσματικές στρατηγικές ένταξης της Γενιάς Z στην αγορά εργασίας.
Φως στην επίδραση του φαινομένου των emojis στην κουλτούρα, την οικονομία και την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων ρίχνει η καινούργια έρευνα της Adobe, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιουλίου, ανήμερα της World Emoji Day.