Σενάρια για αύξηση της επιδότησης στην ηλεκτρική ενέργεια
Σενάρια για αύξηση του κονδυλίου, με το οποίο θα επιδοτηθεί η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, εξετάζει το οικονομικό επιτελείο, υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων που δημιουργεί στην αγορά η συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών του ρεύματος στο Χρηματιστήριο Ενέργειας σε επίπεδα - ρεκόρ.
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μας κάνει να καταναλώνουμε
Οι εταιρείες λιανικής χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο λογισμικά, ώστε να προβλέπουν αυτόματα και να μας ενθαρρύνουν να αγοράζουμε τα προϊόντα που προτιμούμε.
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Eρευνα, που διενεργήθηκε από την SAS, αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές έχουν μικρότερη ανοχή για εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση. 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις χαμηλές τιμές και προσφορές.
Eurostat: Ιστορικό ρεκόρ η πτώση της κατανάλωσης κατά 3% στην Ευρωζώνη
Η μείωση αυτή του 3% στην πραγματική κατά κεφαλή κατανάλωση είναι η μεγαλύτερη από το 1999 οπότε ξεκίνησε η ερευνητική ομάδα της Εurostat να καταγράφει τα σχετικά στοιχεία.
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
Από την έρευνα του ΣΕΛΠΕ προκύπτει ότι ένα ποσοστό της τάξης του 9%, δηλαδή περίπου 1 στα 10 νοικοκυριά, δαπανά κάθε μήνα περισσότερα από το εισόδημά του -δηλαδή δανείζεται.
PwC: Οι καταναλωτικές τάσεις που αφήνει η πανδημία
Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν λόγω του κορωνοϊού έχουν επηρεάσει όλες τις πτυχές ζωής των καταναλωτών συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αγορών στο σουπερμάρκετ.
Παρά την ανάκαμψη του Μαΐου, οι καταναλωτικές δαπάνες παραμένουν κατά 7,2% χαμηλότερες σε σχέση με τα προ της κρίσης επίπεδα του Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την INSEE.