fbpxκατανάλωση | Economistas.gr
Skip to main content

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μας κάνει να καταναλώνουμε
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μας κάνει να καταναλώνουμε
Οι εταιρείες λιανικής χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο λογισμικά, ώστε να προβλέπουν αυτόματα και να μας ενθαρρύνουν να αγοράζουμε τα προϊόντα που προτιμούμε.
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μας κάνει να καταναλώνουμε
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Eρευνα, που διενεργήθηκε από την SAS, αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές έχουν μικρότερη ανοχή για εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση. 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις χαμηλές τιμές και προσφορές.
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Η μάχη της κατανάλωσης θα κρίνει την ύφεση
Η μάχη της κατανάλωσης θα κρίνει την ύφεση
Σε ποιες δραστηριότητες καταγράφεται αύξηση πωλήσεων και πού επικρατούν πολικές θερμοκρασίες- Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό ιδιωτικής κατανάλωσης.
Η μάχη της κατανάλωσης θα κρίνει την ύφεση
Eurostat: Ιστορικό ρεκόρ η πτώση της κατανάλωσης κατά 3% στην Ευρωζώνη
Eurostat: Ιστορικό ρεκόρ η πτώση της κατανάλωσης κατά 3% στην Ευρωζώνη
Η μείωση αυτή του 3% στην πραγματική κατά κεφαλή κατανάλωση είναι η μεγαλύτερη από το 1999 οπότε ξεκίνησε η ερευνητική ομάδα της Εurostat να καταγράφει τα σχετικά στοιχεία.
Eurostat: Ιστορικό ρεκόρ η πτώση της κατανάλωσης κατά 3% στην Ευρωζώνη
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
Από την έρευνα του ΣΕΛΠΕ προκύπτει ότι ένα ποσοστό της τάξης του 9%, δηλαδή περίπου 1 στα 10 νοικοκυριά, δαπανά κάθε μήνα περισσότερα από το εισόδημά του -δηλαδή δανείζεται.
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
PwC: Οι καταναλωτικές τάσεις που αφήνει η πανδημία
PwC: Οι καταναλωτικές τάσεις που αφήνει η πανδημία
Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν λόγω του κορωνοϊού έχουν επηρεάσει όλες τις πτυχές ζωής των καταναλωτών συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αγορών στο σουπερμάρκετ.
PwC: Οι καταναλωτικές τάσεις που αφήνει η πανδημία
Γαλλία: Αλμα στις καταναλωτικές δαπάνες τον Μάιο
Γαλλία: Αλμα στις καταναλωτικές δαπάνες τον Μάιο
Παρά την ανάκαμψη του Μαΐου, οι καταναλωτικές δαπάνες παραμένουν κατά 7,2% χαμηλότερες σε σχέση με τα προ της κρίσης επίπεδα του Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την INSEE.
Γαλλία: Αλμα στις καταναλωτικές δαπάνες τον Μάιο
Ερευνα: Στροφή των καταναλωτών στην «Ηθική κατανάλωση» λόγω κορωνοϊού
Ερευνα: Στροφή των καταναλωτών στην «Ηθική κατανάλωση» λόγω κορωνοϊού
Η πανδημία επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση και ενδέχεται να προκαλέσει μακροπρόθεσμες μεταβολές στις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορές.
Ερευνα: Στροφή των καταναλωτών στην «Ηθική κατανάλωση» λόγω κορωνοϊού