fbpxΙΕΛΚΑ: Καμία ανησυχία για έλλειψη προϊόντων | Economistas.gr
Skip to main content

ΙΕΛΚΑ: Καμία ανησυχία για έλλειψη προϊόντων

ΙΕΛΚΑ: Καμία ανησυχία για έλλειψη προϊόντων
Eurokinissi

Δεν υπάρχει ανησυχία για την επάρκεια και το εύρος των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, όπως προκύπτει από τα βασικά μεγέθη που συνέλεξε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) αξιοποιώντας τη βάση δεδομένων του και τις έρευνες που έχει εκπονήσει τα τελευταία χρόνια.

Τα στοιχεία καταδεικνύουν την επάρκεια και το εύρος των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Πολυάριθμο προσωπικό (90 χιλ.) εξυπηρετεί κάθε μέρα τον καταναλωτή με ασφάλεια στα σούπερ μάρκετ ενώ με 4.500 καταστήματα σούπερ μάρκετ η Ελλάδα διαθέτει το πιο πυκνό δίκτυο στην Ευρώπη για άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Αναλυτικότερα, σε σχέση με την επάρκεια των αγαθών προκύπτει ότι:

- Πάνω από 70 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και πάνω από 10 ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ εξυπηρετούν τους Έλληνες καταναλωτές

- Πάνω από 2.500 προμηθευτές συνεργάζονται με τα σούπερ μάρκετ για να τα προμηθεύουν αποτελεσματικά με πάνω από 20.000 κωδικούς προϊόντων

- 4 μήνες είναι η μέση συνολική χρονική επάρκεια των αποθεμάτων στη συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων που διαθέτουν σε μόνιμη βάση τα σούπερ μάρκετ και οι προμηθευτές τους

- 92% των καταστημάτων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανεφοδιάζονται την ίδια ή την επόμενη ημέρα

- 420 εκατ. ευρώ ξοδεύουν σε ετήσια βάση τα σούπερ μάρκετ για να διασφαλίσουν τη συνεχή ροή προϊόντων στα καταστήματά τους.

Σε σχέση με την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού προκύπτει ότι:

- 90.000 εργαζόμενοι απασχολούνται καθημερινά για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών

- 180 εκατ. εργατοώρες αφιερωμένες στην υπηρεσία των Ελλήνων καταναλωτών

- 4.500 καταστήματα καλύπτουν πλήρως όλες τις γεωγραφικές περιοχές και το πιο πυκνό δίκτυο καταστημάτων στην Ευρώπη

- 1,7 εκατ. τ.μ. επιφάνειας πωλήσεων στα καταστήματα για την ασφαλή και ομαλή εξυπηρέτηση των Ελλήνων καταναλωτών

- 1,5 δισ. ευρώ επένδυσαν τα σουπερμάρκετ την τελευταία πενταετία για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του δικτύου τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι κέρδισαν τα νοικοκυριά το 2020 από τις προσφορές σούπερ μάρκετ
Τι κέρδισαν τα νοικοκυριά το 2020 από τις προσφορές σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση της συνολικής αξίας αγορών ανέρχεται σε 13%, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.
Τι κέρδισαν τα νοικοκυριά το 2020 από τις προσφορές σούπερ μάρκετ
Ανασύνταξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων μετά την πανδημία προβλέπει ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ
Ανασύνταξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων μετά την πανδημία προβλέπει ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ
Περίοδος ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων θα είναι η πρώτη διετία μετά την πανδημία, ακολούθως όμως θα υπάρξουν τεκτονικές αλλαγές, λόγω των νέων τάσεων που προέκυψαν από την πανδημία.
Ανασύνταξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων μετά την πανδημία προβλέπει ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ
ΙΕΛΚΑ: Στα 41,70 ευρώ το μέσο πασχαλινό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
ΙΕΛΚΑ: Στα 41,70 ευρώ το μέσο πασχαλινό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Χωρίς ουσιαστική μεταβολή (+0,7%) είναι η τιμή του τυπικού πασχαλινού καλαθιού του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε σχέση με το 2020 ενώ αυξημένες αναμένονται οι τιμές των αμνοεριφίων στην αγορά.
ΙΕΛΚΑ: Στα 41,70 ευρώ το μέσο πασχαλινό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Νέο ωράριο λειτουργίας σε σουπερμάρκετ και φούρνους
Νέο ωράριο λειτουργίας σε σουπερμάρκετ και φούρνους
Εκτός από το ωράριο, σύμφωνα με το ΦΕΚ, διατηρείται ένα άτομο για κάθε 25 τ.μ. στον κύριο χώρο του καταστήματος (εξαιρούνται βοηθητικοί χώροι, αποθήκες, γραφεία, χώροι στάθμευσης).
Νέο ωράριο λειτουργίας σε σουπερμάρκετ και φούρνους