ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Κώστας Σκρέκας

Σκρέκας: Σε ποια προϊόντα θα γίνουν μειώσεις έως και 15% - Παρεμβάσεις και για το βρεφικό γάλα

Ο υπουργός σχολίασε τη μείωση των τιμών που θα δουν οι καταναλωτές, λέγοντας ότι αφορά προϊόντα, όπως καθαριστικά σπιτιού, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, βρεφικές πάνες.
NEWSROOM /
Κώστας Σκρέκας-Φωτογραφία: IntimeNews/ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΙΣΜΗΝΗ

Σκρέκας: Μεγαλύτερη του 5% η έκπτωση σε πολλά από τα προϊόντα που έχουν ανακοινωθεί για «μόνιμη μείωση τιμής»

«Είμαστε διατεθειμένοι να δημιουργήσουμε και νέα όπλα για να καταπολεμήσουμε το τέρας της ακρίβειας», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.
NEWSROOM /
Ο Κώστας Σκρέκας

Έλεγχοι Σκρέκα σε σούπερ μάρκετ: Στόχος τα 1.000 προϊόντα με μόνιμη μείωση τιμής - Θα κερδίσουμε τη μάχη με την ακρίβεια

Ξεπέρασε τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» που ήταν τα 500 προϊόντα, καθώς μέχρι χθες είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.
NEWSROOM /
Αναλυτικός οδηγός χρήσης του e-Καταναλωτής: Πώς μπορούν οι καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές προϊόντων

Αναλυτικός οδηγός χρήσης του e-Καταναλωτής: Πώς μπορούν οι καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές προϊόντων

Ενα πολύτιμο εργαλείο για την διερεύνηση των τιμών τροφίμων και ενέργειας έχουν στα χέρια τους με την εφαρμογή e-Καταναλωτής οι πολίτες.
Μάρκετ

Σκρέκας: Η αγορά δεν είναι «ξέφραγο αμπέλι» - Έρχονται βαριά πρόστιμα

Αυστηρές προειδοποιήσεις του υπουργού Ανάπτυξης προς πάσα κατεύθυνση. «Θα προστατεύσουμε τους Έλληνες καταναλωτές και την ελληνική οικογένεια και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε αυτό».
NEWSROOM /
Σκρέκας προς ΣΕΒΤ: Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων να στηρίξει τη «Μόνιμη μείωση τιμής» σε σημαντικά καταναλωτικά προϊόντα

Σκρέκας προς ΣΕΒΤ: Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων να στηρίξει τη «Μόνιμη μείωση τιμής» σε σημαντικά καταναλωτικά προϊόντα

Τη στήριξη της Βιομηχανίας Τροφίμων στη νέα κυβερνητική πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής» ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), υπό τον πρόεδρο του, Ιωάννη Γιώτη.
NEWSROOM /
Μάρκετ

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Θεαματική αύξηση σε πωλήσεις σούπερ μάρκετ -Tα επτά δημοφιλέστερα

Πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντικρίζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από την οποία μπορούν να διαλέξουν τα αγαπημένα τους brands, όμως οι ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έχουν σημειώσει θεαματική αύξηση στις πωλήσεις τους σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.
NEWSROOM /