Ο υπουργός σχολίασε τη μείωση των τιμών που θα δουν οι καταναλωτές, λέγοντας ότι αφορά προϊόντα, όπως καθαριστικά σπιτιού, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, βρεφικές πάνες.
Ξεπέρασε τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» που ήταν τα 500 προϊόντα, καθώς μέχρι χθες είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.
Η λίστα με τα 233 προϊόντα που συμμετέχουν στη νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης «Μόνιμη Μείωση Τιμής», δημοσιεύθηκε σήμερα Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2025.
Αυστηρές προειδοποιήσεις του υπουργού Ανάπτυξης προς πάσα κατεύθυνση. «Θα προστατεύσουμε τους Έλληνες καταναλωτές και την ελληνική οικογένεια και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε αυτό».
Τη στήριξη της Βιομηχανίας Τροφίμων στη νέα κυβερνητική πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής» ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), υπό τον πρόεδρο του, Ιωάννη Γιώτη.
Πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντικρίζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από την οποία μπορούν να διαλέξουν τα αγαπημένα τους brands, όμως οι ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έχουν σημειώσει θεαματική αύξηση στις πωλήσεις τους σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.