Διαφημιστική καμπάνια του ΥΠΟΙΚ για e-συναλλαγές

NEWSROOM
Διαφημιστική καμπάνια του ΥΠΟΙΚ για e-συναλλαγές
Φωτο: Shutterstock

Εκστρατεία ενημέρωσης σε όλα τα ΜΜΕ περιλαμβάνεται στα μέτρα που δρομολογεί η κυβέρνηση για τόνωση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Ήδη, «τρέχει» προκήρυξη διαγωνισμού για τους επαγγελματίες που θα αναλάβουν τη διαφημιστική καμπάνια, με κόστος ως 74.400 ευρώ και όπως προκύπτει από τους όρους του διαγωνισμού, ο... βομβαρδισμός μηνυμάτων θα διαρκέσει ως τις 31 Οκτωβρίου και μάλιστα με... παραλλαγές, προφανώς ανάλογα την εποχή- π.χ. το καλοκαίρι θα πέσει το βάρος στις εποχικές δραστηριότητες με υψηλή παραβατικότητα- και την ανταπόκριση των φορολογούμενων.

Η εκστρατεία φυσικά θα καλύψει όλα τα μέσα:

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει τη δημιουργία, παραγωγή τηλεοπτικών σποτ που θα προβληθούν τελικώς στα τηλεοπτικά κανάλια. Η δημιουργία του σεναρίου και των ταινιών θα γίνει από τον Ανάδοχο σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει τη δημιουργία και παραγωγή των ραδιοφωνικών μηνυμάτων με βάση το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει το σχεδιασμό των μακετών των καταχωρήσεων σε διαφορετικές διαστάσεις ανάλογα με τις προδιαγραφές και τις Οδηγίες του υπουργείου Οικονομικών.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει το σχεδιασμό και την παραγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων για ιστοσελίδες (παραγωγή web banners σε διαφορετικές διαστάσεις) στο πλαίσιο της σκοπούμενης δυναμικής προώθησης και προβολής.

Φυσικά στο υπουργείο Οικονομικών δεν τρέφουν ψευδαισθήσεις ότι οι φορολογούμενοι θα αλλάξουν συναλλακτικές συνήθειες απλά και μόνο επειδή «βομβαρδίζονται» με μηνύματα, που στο κάτω- κάτω μπορεί να λειτουργήσουν και ανάποδα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, στο φορολογικό νομοσχέδιο που έρχεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα προβλεφθούν κίνητρα για τη χρησιμοποίηση «πλαστικού» χρήματος ειδικά σε δραστηριότητες, που βρίσκονται στη «μαύρη» λίστα των ελεγκτικών υπηρεσιών.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το σενάριο του bonus σε τέτοιου είδους ηλεκτρονικές αποδείξεις δεν «περπατάει» ή μάλλον δεν «περπάτησε» ποτέ. Έτσι μένουν στο συρτάρι οι σκέψεις να «μετράνε» διπλά ή τριπλά οι e- αποδείξεις από «ευαίσθητες» δραστηριότητες.

Αντιθέτως, εξετάζεται με μεγαλύτερη… ζέση το σενάριο του να εκπίπτουν από το εισόδημα ή από το φόρο- σε κάποιο ποσοστό- οι ηλεκτρονικές πληρωμές σε δραστηριότητες με υψηλή παραβατικότητα. Αρμόδιες πηγές ξεκαθαρίζουν ότι η εστίαση δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές τις δραστηριότητες, ωστόσο συνεργεία, κομμωτήρια, γυμναστήρια, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί ή ακόμα και γιατροί αποτελούν πεδίο εφαρμογής ενός τέτοιου μέτρου. Η κατάργηση της έκπτωσης φόρου για ιατρικές δαπάνες είναι, άλλωστε, πολύ πρόσφατη.

Στο ίδιο νομοσχέδιο θα υπάρχουν- αυτή είναι τουλάχιστον η εισήγηση- και πολύ αυστηρές κυρώσεις για όσους παρεμβαίνουν στο λογισμικό των ταμειακών μηχανών. Οι περιπτώσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας το περασμένο καλοκαίρι δείχνουν ότι το φαινόμενο έχει πάρει διαστάσεις και το υπουργείο Οικονομικών θέλει να κόψει το… βήχα στους πονηρούς εν όψει εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων- τιμολογίων και της απευθείας σύνδεσης των ταμειακών μηχανών με το Taxis.

ΣΧΕΤΙΚΑ