fbpxΣΤΕΑΤ για γραμμή 4: Παρερμηνεία τα περί ακύρωσης του διαγωνισμού | Economistas.gr
Skip to main content

ΣΤΕΑΤ για γραμμή 4: Παρερμηνεία τα περί ακύρωσης του διαγωνισμού

ΣΤΕΑΤ για γραμμή 4: Παρερμηνεία τα περί ακύρωσης του διαγωνισμού
Eurokinissi

Να σταματήσει η φημολογία περί ματαίωσης του διαγωνισμού για την Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ζητεί με σημερινή ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Τεχνικών Εταιρειών Ανωτέρων Τάξεων (ΣΤΕΑΤ) που εκπροσωπεί τις μεγαλύτερες ελληνικές τεχνικές εταιρείες.

Υπενθυμίζεται ότι τη φημολογία είχε προκαλέσει η  απόφαση του ΣτΕ να κάνει αποδεκτές τις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων και των δύο υποψηφίων σχημάτων. 

Στην ανακοίνωσή τους, ο ΣΤΕΑΤ-επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του economistas-επισημαίνει ότι απαιτείται υπεύθυνη στάση κι όχι επικοινωνιακά παιχνίδια στις πλάτες ενός κλάδου που απασχολεί χιλιάδες ανθρώπους και στηρίζει με τη δραστηριότητά του δεκάδες άλλους τομείς της οικονομίας.

Συγκεκριμένα, κάνει λόγο για «παρερμηνεία δεδομένων, με άκαιρο τρόπο και αγνοώντας τις ιδιαίτερες περιστάσεις και τις μεγάλες ανάγκες της χώρας, μιλούν για ενδεχόμενη ακύρωση του σε εξέλιξη διαγωνισμού, οδηγώντας ουσιαστικά σε μία νέα πολυετή καθυστέρηση στην έναρξη της κατασκευής και την υλοποίηση του έργου».

«Ο διαγωνισμός για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας, ευρίσκεται επιτέλους μετά από 3 χρόνια στην τελευταία φάση του. Μπορεί και πρέπει να ολοκληρωθεί με την κατάλληλη διαδικασία, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις και σε εφαρμογή των αποφάσεων των αρμοδίων Οργάνων, διασφαλίζοντας μεγάλα οφέλη για την ανάπτυξη, την εθνική οικονομία, την απασχόληση και την κοινωνία και συνεισφέροντας σοβαρά στην αντιμετώπιση των μεγάλων αναγκών της επόμενης της κρίσης ημέρας», σχολιάζει ο ΣΤΕΑΤ, προσθέτοντας πως «το έργο του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας που με την κατασκευή του ανταποκρίνεται σε μεγάλες κοινωνικές ανάγκες, μπορεί άμεσα να απασχολήσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων, να ενισχύσει σοβαρότατα την κατασκευαστική δραστηριότητα και να τονώσει κυρίως αποφασιστικά την ταχεία ανάκαμψη και ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Οι περιοχές απ' όπου θα περάσει η γραμμή 4 του Μετρό έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον επενδυτών και εταιρειών διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιων μισθώσεων, τύπου AirBnB.
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Πού θα μπουν οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4 του μετρό
Πού θα μπουν οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4 του μετρό
Δύο μετροπόντικες θα τεθούν σε λειτουργία σχεδόν ταυτόχρονα. Η επιλογή των δύο σημείων έγινε με κριτήριο τη μικρότερη δυνατή όχληση στην κυκλοφορία, προκειμένου να μην απαιτηθούν εκτεταμένες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις.
Πού θα μπουν οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4 του μετρό
Νέες καθυστερήσεις για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Νέες καθυστερήσεις για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Σε νέες νομικές περιπέτειες μπαίνει ο διαγωνισμός για την γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, μόλις τρεις μήνες μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σύμφωνα με την οποία τηρήθηκε η νομιμότητα στη διαδικασία.
Νέες καθυστερήσεις για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Μετρό: Αρχές Ιουλίου θα λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί προς Πειραιά
Μετρό: Αρχές Ιουλίου θα λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί προς Πειραιά
«Δεν ολοκληρώνεται μόνο το κατασκευαστικό κομμάτι. Επιλύσαμε και το πρόβλημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου», ανέφερε ο Κ. Καραμανλής.
Μετρό: Αρχές Ιουλίου θα λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί προς Πειραιά