fbpxΣΤΕΑΤ για γραμμή 4: Παρερμηνεία τα περί ακύρωσης του διαγωνισμού | Economistas.gr
Skip to main content

ΣΤΕΑΤ για γραμμή 4: Παρερμηνεία τα περί ακύρωσης του διαγωνισμού

ΣΤΕΑΤ για γραμμή 4: Παρερμηνεία τα περί ακύρωσης του διαγωνισμού
Eurokinissi

Να σταματήσει η φημολογία περί ματαίωσης του διαγωνισμού για την Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ζητεί με σημερινή ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Τεχνικών Εταιρειών Ανωτέρων Τάξεων (ΣΤΕΑΤ) που εκπροσωπεί τις μεγαλύτερες ελληνικές τεχνικές εταιρείες.

Υπενθυμίζεται ότι τη φημολογία είχε προκαλέσει η  απόφαση του ΣτΕ να κάνει αποδεκτές τις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων και των δύο υποψηφίων σχημάτων. 

Στην ανακοίνωσή τους, ο ΣΤΕΑΤ-επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του economistas-επισημαίνει ότι απαιτείται υπεύθυνη στάση κι όχι επικοινωνιακά παιχνίδια στις πλάτες ενός κλάδου που απασχολεί χιλιάδες ανθρώπους και στηρίζει με τη δραστηριότητά του δεκάδες άλλους τομείς της οικονομίας.

Συγκεκριμένα, κάνει λόγο για «παρερμηνεία δεδομένων, με άκαιρο τρόπο και αγνοώντας τις ιδιαίτερες περιστάσεις και τις μεγάλες ανάγκες της χώρας, μιλούν για ενδεχόμενη ακύρωση του σε εξέλιξη διαγωνισμού, οδηγώντας ουσιαστικά σε μία νέα πολυετή καθυστέρηση στην έναρξη της κατασκευής και την υλοποίηση του έργου».

«Ο διαγωνισμός για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας, ευρίσκεται επιτέλους μετά από 3 χρόνια στην τελευταία φάση του. Μπορεί και πρέπει να ολοκληρωθεί με την κατάλληλη διαδικασία, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις και σε εφαρμογή των αποφάσεων των αρμοδίων Οργάνων, διασφαλίζοντας μεγάλα οφέλη για την ανάπτυξη, την εθνική οικονομία, την απασχόληση και την κοινωνία και συνεισφέροντας σοβαρά στην αντιμετώπιση των μεγάλων αναγκών της επόμενης της κρίσης ημέρας», σχολιάζει ο ΣΤΕΑΤ, προσθέτοντας πως «το έργο του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας που με την κατασκευή του ανταποκρίνεται σε μεγάλες κοινωνικές ανάγκες, μπορεί άμεσα να απασχολήσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων, να ενισχύσει σοβαρότατα την κατασκευαστική δραστηριότητα και να τονώσει κυρίως αποφασιστικά την ταχεία ανάκαμψη και ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Οι περιοχές απ' όπου θα περάσει η γραμμή 4 του Μετρό έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον επενδυτών και εταιρειών διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιων μισθώσεων, τύπου AirBnB.
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Σημαντική εξέλιξη στον διαγωνισμό για την κατασκευή των 15 νέων σταθμών με προϋπολογισμό ύψους 1,8 δισ. ευρώ, οι οποίοι θα αποτελέσουν το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό.
Ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Μετρό, γραμμή 4: Προβάδισμα της ΑΒΑΞ δείχνει το άνοιγμα των προσφορών
Μετρό, γραμμή 4: Προβάδισμα της ΑΒΑΞ δείχνει το άνοιγμα των προσφορών
Λίγο μετά τις 14:00 το μεσημέρι της Δευτέρας αποκαλύφθηκαν, στα γραφεία της Αττικό Μετρό, οι οικονομικές προσφορές των δυο μεγάλων διεκδικητών για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Μετρό, γραμμή 4: Προβάδισμα της ΑΒΑΞ δείχνει το άνοιγμα των προσφορών
Καραμανλής: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινάει το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό
Καραμανλής: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινάει το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό
Στα μεγάλα έργα του τομέα των συγκοινωνιών που θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται εντός του 2021 αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών.
Καραμανλής: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινάει το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό
Μετρό Γραμμή 4: Ξεκινούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι
Μετρό Γραμμή 4: Ξεκινούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι
Έχουν ξεκινήσει πρόδρομες εργασίες που αφορούν μελέτες, τη σταδιακή εγκατάσταση των εργοταξίων, αρχαιολογική διερεύνηση και μετατόπιση των δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας.
Μετρό Γραμμή 4: Ξεκινούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι
Μετρό, Γραμμή 4: Αυτή είναι η «Αθηνά», ο μετροπόντικας που θα σκάψει από Κατεχάκη έως Ριζάρη -Το πρώτο βίντεο
Μετρό, Γραμμή 4: Αυτή είναι η «Αθηνά», ο μετροπόντικας που θα σκάψει από Κατεχάκη έως Ριζάρη -Το πρώτο βίντεο
Στην κύρια φάση τους, αυτή της διάνοιξης των σηράγγων, μπαίνουν πλέον οι εργασίες για τη δημιουργία της νέας, Γραμμής 4 του μετρό.
Μετρό, Γραμμή 4: Αυτή είναι η «Αθηνά», ο μετροπόντικας που θα σκάψει από Κατεχάκη έως Ριζάρη -Το πρώτο βίντεο