ΠΟΛΙΤΕΣ

Δημόσιο

Αλλαγή σελίδας: Επενδύσεις και έργα ψηφιακής αναβάθμισης 3,3 δισ. για καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων

Η Ελλάδα εισέρχεται δυναμικά στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, επενδύοντας πάνω από 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ μέσω του εθνικού προγράμματος «Ελλάδα 2.0» και του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
NEWSROOM /
Κόσμος στα καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας

Έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Η ακρίβεια συνεχίζει να αποτελεί το υπ' αριθμόν 1 πρόβλημα που απασχολεί τους πολίτες

Στις ηλικίες 17-45 ετών επικρατεί η αίσθηση απαισιοδοξίας για την πορεία της χώρας, καθώς το 76% εξ αυτών θεωρεί ότι τα πράγματα πηγαίνουν προς τη λάθος κατεύθυνση, ενώ μόνο 22% θεωρεί ότι πηγαίνουν προς τη σωστή.
NEWSROOM /
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μειώσεις φόρων 1,5 δισ. ευρώ για 4 εκατομμύρια πολίτες το 2026 - Τι αλλάζει άμεσα και για ποιους

Νόμο του Κράτους θα αποτελεί και επισήμως η φορολογική μεταρρύθμιση από την ερχόμενη εβδομάδα, μόλις δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως οι νέες ελαφρύνσεις και φοροαπαλλαγές.
NEWSROOM /
Παρουσιάστηκε σε σύσκεψη στο Μαξίμου η εφαρμογή myStreet

MyStreet: Η εφαρμογή που «αγκάλιασαν» οι πολίτες, αλλά η ολοκληρωτική της επιτυχία... σκοντάφτει σε κάποιους Δήμους

Περισσότεροι από 33.000 πολίτες έχουν ήδη κατεβάσει την εφαρμογή MyStreet, τη νέα ψηφιακή εφαρμογή που έχει στόχο την διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των κοινόχρηστων χώρων και την απρόσκοπτη προσβασιμότητα σε αυτούς όλων των πολιτών με έμφαση στους ανθρώπους με αναπηρία, τους γονείς με τα καροτσάκια, των παιδιών κ.ο.κ.
NEWSROOM /
Φωτογραφία: INTIMENEWS

e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων - Η τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα των πολιτών

Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.
NEWSROOM /
Το λογότυπο της ΔΥΠΑ

Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι πολίτες στη ΔΥΠΑ – σχεδόν 8 στους 10 την αξιολογούν θετικά

Με στόχο τη διαρκή βελτίωση των δράσεων και υπηρεσιών της για τις επιχειρήσεις και το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας, η ΔΥΠΑ προχώρησε σε μεγάλη πανελλαδική έρευνα κοινού, η οποία κατέγραψε υψηλά ποσοστά ικανοποίησης και θετικής αξιολόγησης, καθώς σχεδόν 8 στους 10 που είχαν επαφή - επικοινωνία με τη ΔΥΠΑ το τελευταίο 6μηνο την αξιολόγησαν συνολικά σίγουρα ή μάλλον θετικά.
NEWSROOM /
Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα για τον προγραμματισμό ραντεβού για το νέο τύπο Δελτίου Ταυτότητας

Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα για τον προγραμματισμό ραντεβού για το νέο τύπο Δελτίου Ταυτότητας

Με στόχο την αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών ανακοινώνεται πως από σήμερα, Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024, στις 8.30 π.μ. λειτουργεί νέα πλατφόρμα id.gov.gr.
NEWSROOM /