Ο όμιλος Meta (πρώην Facebook) ανακοίνωσε σήμερα πως διόρθωσε τη βλάβη που έπληξε σε παγκόσμιο επίπεδο την εφαρμογή μηνυμάτων του WhatsApp και προκάλεσε προβλήματα στην αποστολή και τη λήψη μηνυμάτων για χιλιάδες χρήστες.
Η δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων WhatsApp έχει σταματήσει να λειτουργεί για πολλούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και χρήστες σε όλη την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Νότια Αφρική και την Ασία αναφέρουν προβλήματα στην αποστολή και τη λήψη κειμένων και βίντεο.
H Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Δίκτυο για τη συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών της Ε.Ε. στον τομέα της προστασίας καταναλωτών, ανακοίνωσαν πρόσφατα την έναρξη διαλόγου με την WhatsApp, κατόπιν σχετικής καταγγελίας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών και οκτώ Ευρωπαϊκών Οργανώσεων Καταναλωτών, μεταξύ των οποίων και της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής, όπως κατατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέσω του Δικτύου CPC.
«Άνθρωποι και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο εξαρτώνται από εμάς για να παραμένουν συνδεδεμένοι», σημείωσε ο όμιλος σε ανάρτησή του, χωρίς να διευκρινίσει από ποιον έγιναν οι αλλαγές ρυθμίσεων, ούτε εάν επρόκειτο για προγραμματισμένη αναβάθμιση.
Το σχέδιο – όταν ολοκληρωθεί – θα ενδυναμώσει περαιτέρω τη θέση του Facebook στην αγορά των μηνυμάτων τα επόμενα χρόνια, καθιστώντας πια εξαιρετικά δύσκολες τις προσπάθειες διαμελισμού της εταιρείας.
Η WhatsApp που ανήκει στη Facebook ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να υποστηρίζεται από συγκεκριμένες εκδόσεις λειτουργικών Windows, Android και iOS από την 1η Φεβρουαρίου.
Χάκερ εγκατέστησαν εξ αποστάσεως λογισμικό κατασκοπίας σε κινητά τηλέφωνα και άλλες συσκευές, εκμεταλλευόμενοι ένα ευάλωτο σημείο στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp, που ανήκει στο Facebook.