Temu: Τριπλάσιες πωλήσεις έναντι της Shein τον Νοέμβριο στις ΗΠΑ, με νέο υψηλό ρεκόρ

NEWSROOM
Temu και Shein
Temu και Shein

Μπορεί οι φετινές πωλήσεις της Black Friday να απογοήτευσαν πολλούς λιανοπωλητές στις ΗΠΑ, αλλά για την Temu ο Νοέμβριος ήταν άλλος ένας εξαιρετικός μήνας.

Οι πωλήσεις στην πλατφόρμα, που στηρίζεται από την μητρική PDD Holdings, αυξήθηκαν κατά 29% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, επεκτείνοντας το προβάδισμα έναντι της Shein που είναι ο μεγάλος ανταγωνιστής. Πρόκειται για ένα νέο ρεκόρ σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg Second Measure, το οποίο αναλύει τις συναλλαγές με κάρτες των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης: Temu και Shein θάβουν το τσεκούρι του πολέμου στις ΗΠΑ -Το ιστορικό της διαμάχης

Οι πωλήσεις στην πλατφόρμα της Temu στις ΗΠΑ ξεπέρασαν για πρώτη φορά αυτές της Shein τον Μάιο. Τότε η Temu είχε περίπου 20% περισσότερες και έκτοτε έχει διερευνήσει αυτό το προβάδισμα κάθε μήνα. Μόνο τον Νοέμβριο κατέγραψε σχεδόν τριπλάσιες πωλήσεις από αυτές της Shein εντός των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Η εκρηκτική ανάπτυξη της Temu έρχεται σε μια εποχή που οι περισσότεροι Αμερικανοί αγοραστές προσπαθούν να περιορίσουν τα έξοδα τους, κάτι που είναι άκρως ανησυχητικό καθώς η οικονομία της χώρας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατανάλωση.

Στην περίπτωση της Temu, η PDD υιοθετεί την στρατηγική των υπερβολικά χαμηλών τιμών και της δυναμικής παρουσίας στα social media. Κάτι αντίστοιχο με αυτό που είχε κάνει και στην περίπτωση της Pinduoduo που έχει εξελιχθεί σε μια από τις μεγαλύτερε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορείου εντός της Κίνας.

Η ταχεία ανάπτυξη στο εξωτερικό συνέβαλε σε ένα πολύ ισχυρότερο από το αναμενόμενο τρίμηνο Σεπτεμβρίου για την PDD, η οποία ανέφερε αύξηση 47% στα καθαρά κέρδη από πωλήσεις στα 9,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης: Temu: Άλλη μια νίκη στη «μάχη» με την Shein

Αν και συχνά η Temu και η Shein θεωρούνται...περίπου το ίδιο, έχουν σημαντικές διαφορές στη λειτουργεί τους. Η Shein πουλάει κυρίως τη δική της μάρκα και ειδικεύεται στην φτηνή μόδα, ενώ η Temu λειτουργεί ως μεσάζοντας που δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να αγοράζουν οτιδήποτε, από τζιν παντελόνια μέχρι μαχαίρια και ακουστικά απευθείας από τους προμηθευτές.

Πηγές που γνωρίζουν το θέμα, αναφέρουν ότι η Shein θέλει να δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στα προϊόντα με το εμπορικό της σήμα παρά σε πράγματα τρίτων που θα πουλιούνται μέσα στην πλατφόρμα της.

Σύμφωνα με πληροφορίες η Shein σχεδιάζει να μπει στο αμερικανικό χρηματιστήριο ελπίζοντας σε μια αποτίμηση που θα φτάσει τα 90 δισεκατομμύρια δολάρια. Αντίθετα η Temu συνεχίζει το επιθετικό της μάρκετινγκ και βρίσκεται σε συζητήσεις για να αγοράσει άλλο ένα διαφημιστικό σποτ στο Super Bowl του επόμενου έτους.

ΣΧΕΤΙΚΑ