Τ ο νέο πλαίσιο που εισάγεται «θωρακίζει» την απρόσκοπτη αποπληρωμή των ρυθμίσεων, ενισχύει τα φορολογικά έσοδα, αυτοματοποιεί την διαδικασία και ενισχύει την διαφάνεια μεταξύ του οφειλέτη και της φορολογικής αρχής.
Η είδηση δεν είναι, πλέον, ότι το «βουνό» των χρεών στην εφορία ψήλωσε λίγο ακόμα με το ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά ότι η ανταπόκριση φυσικών και νομικών προσώπων στις πάσης φύσεως ρυθμίσεις παραμένει αναιμική.
Αποκλειστικά ψηφιακή θα είναι η σχέση πολίτη Εφορίας από εδώ και στο εξής, γράφοντας έτσι τον επίλογο σε εικόνες του παρελθόντος με τις απίστευτες ουρές και την ταλαιπωρία για χιλιάδες φορολογούμενους.
Οι εποχές των ατελείωτων ουρών στην Εφορία αποτελούν παρελθόν, αφού η εξέλιξη της τεχνολογίας και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δημοσίου τα τελευταία χρόνια έκαναν την εξυπηρέτηση των πολιτών πιο εύκολη.
Τα καλά νέα είναι ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις με χρέη μειώθηκαν σε σχέση με το 2022. Τα κακά νέα είναι ότι ακόμα κι έτσι ο αριθμός τους παραμένει υψηλός.
Mετά τη δεκαετή οικονομική κρίση, την πανδημία και το σοκ της ενεργειακής κρίσης, δείχνει αναγκαία μια συνολική επανεξέταση των πολιτικών που εφαρμόζονται.
Τελικά οι απόπειρες εξαπάτησης πολιτών, με δήθεν μηνύματα από την Εφορία και τα ΕΛΤΑ, που έφερε στο φως της δημοσιότητας το iefimerida, δεν ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις.κ